Toon posts:

Alternatief voor Draadloos Toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was eigenlijk van plan om een draadloos toetsenbord/muis aan te gaan schaffen om zo mooi filmpjes te kijken en eventueel te internetten via mij TV die in een andere kamer staat (afstand minsens 12 meter). Maar de mensen in de elektroshop hadden geen toestenborden/muisen die verder kwamen dan 3 meter. Ik zal in dat geval dus toch met een kabeltje moeten gaan werken.

Dan kan ik net zo goed een extra keybord/muis aansluiten, ik zit nu dus met de volgende vragen:

1) Kan ik zonder problemen een oude toetsenbord/muis nemen, de kabel doorsnijden en 20 meter verlengen?
2) Kan ik op een of andere manier 2 toetsenborden aansluiten? Of moet ik gewoon elke keer de kabel er uit trekken?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 08:52:Maar de mensen in de elektroshop hadden geen toestenborden/muisen die verder kwamen dan 3 meter.
Marmitek heeft wireless produkten die tevens jouw toetsenbord -en muissignaal versterken. Misschien is dit een optie voor je?

• John_Glenn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08-2023

John_Glenn

verdeelt de whooping.

Met een KVM switch kan je flink wat kabel aansluiten zonder signaalverlies. Verlengt gelijk je monitorkabel. Wel duur.

Echt duur: http://www.microsoft.com/hardware/keyboard/wodbt_info.asp :P

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 16:59

Martijn02

/* No Comment */

Als je een logitech toetsenbord neemt dan moet het makkelijk lukken om die afstand te overbruggen, Ik heb hem ook beneden gebruikt om divx mee te kijken in combinatie met zo'n wireless video setje. Gewoon toetsenbord en muis mee naar beneden...

Soms stoort een bepaalde frequentie een beetje, moet je even met die knopjes rommelen, dan vinden ze elkaar op een andere, dan gaat het beter.

Metertje of 10 moet in ieder geval lukken

• weppe
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Een muiskabel kun je gerust 20 meter verlengen, dat heb ik ook eens gedaan, werkt prima! Met een toetsenbord weet ik t niet..

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:43
Met een toetsenbord kan het ook wel.
En twee toetsenborden kan makkelijk: één op ps/2 en de ander op usb.
Dat werkt i.i.g. beter dan steeds kabeltjes wisselen en dan help je je mobo tenminste niet zo snel naar de kl*te...

Punctuality is the politeness of kings

Verwijderd

Topicstarter
Martijn02 schreef op 18 november 2002 @ 09:12:
Als je een logitech toetsenbord neemt dan moet het makkelijk lukken om die afstand te overbruggen, Ik heb hem ook beneden gebruikt om divx mee te kijken in combinatie met zo'n wireless video setje. Gewoon toetsenbord en muis mee naar beneden...
Wat zijn de specificaties van jouw toetsenbord? Officieel ook meter?
Pagina: 1