[Battlefield] Krakend geluid?

Pagina: 1
Acties:

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Met battlefield heb ik icm SB live! player, vaak dat na een minuutje of 10 het geluid gaat kraken. zonder enige aanleiding. In de menuutjes is het dan daarna ook weer helemaal gaar. als ik terug ga naar windows alle problemen opgelost. Maar ja, baal er dus wel flink van.

Bekend probleem?

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:39

momania

iPhone 30! Bam!

Via chipset?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Okasha
  • Niet online
nee sis 735. met andere spellen helemaal geen problemen.

Specs:

ECS K7s5a, XP1700@1900, 256mb DDR kingston, Geforce 2GTS (na vandaag 4mx440) en een SB Live player.

Andere spellen die ik bezit en dus ook regelmatig speel:

Tony Hawk Pro Skater 3
Need for Speed Hot pursuit 2 (speel ik heelvaak)
Fifa 2002 WC

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:18

KneoK

Not in a million lightyears

Ik heb exact hetzelfde probleem. Na een aantal minuten spelen ineens enorme ruis. Net alsof je de draadjes van je speakers hebt doorgeknaagd.
Als ik blijf spelen is het meestal na een minuut of 5 wel weer weg... Maar ELKE keer dat ik een willekeurig level laadt krijg ik het weer.

• Okasha
  • Niet online
ja dat dus! maar bij mij gaat het niet weg. :( het blijft ruisen nadat het na minuutje of 7 begonnen is

• knarfyboy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 22:58
Ik heb ook een Sblive, en dat probleem kon ik oplossen door de hardwareversnelling bij audio op z' n laagst te zetten bij de DirectX opties.

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-02 08:59

Snow_King

Konijn is stoer!

heel raar, ik heb een Audigy en ik heb er ook wel eens last van.

Soms ook dat je het reloaden van je wapen niet hoort of dat een kogel de bass mist :?

Verwijderd

Wat bij mij meteen hielp:

Hardware sound aan/uit zetten, en dan nog eens proberen, toen hij bij mij aanstond ging het meteen een stuk beter :)

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Je moest wat in de sounddinges veranderen, iets met accelaretion of zoiets, ik weet het niet meer precies maar klooi is wat in die soundconfig. Ik had er ook eerst last van.

TMAXTINT

Verwijderd

Tis inderdaad Hardware Acceleration aanzetten, bij sound options. Ik had het ook, nu niet meer :)

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Ik had hetzelfde probleem...
Zo heb ik het in 1 keer opgelosd:
DXDiag: Hardware accelleration: Full
DirectX 8.2 Installeren.
Nieuwste SB drivers installeren.

Sindsdien heb ik geen enkel probleem meer met BF.

• Okasha
  • Niet online
heb net nieuwste SB drivers gedownload (zijn grooooot (24mb)) het is algemeen bekend dat de standaard drivers niet goed compatible zijn met WinXP (via search gevonden) En die had ik er dus nog maar net opstaa

Ga soon ff tryen
Pagina: 1