Ik wilde vanavond een filmpje kijken en heb toen iets te snel doorgeklikt in de instellingen van mijn Geforce GTS. Nu kan ik niets meer zien op mijn gewone scherm (is logisch, want dat gaat altijd uit), maar ook (bijna) niets meer op m'n TV (wat minder logisch is, want daar wilde ik dus m'n filmpje op kijken). Het beeld is helemaal vervormd en door de storing kan ik m'n muis niet meer zien. Het is dus onmogelijk om op de normale manier het beeld weer terug te toveren op m'n normale scherm. Ik denk dat ik de verkeerde pal heb geselecteerd, omdat ik net nieuwe drivers had geïnstalleerd (23.11b??).
Ik heb al in de FAQ gekeken, maar kon daar geloof ik niet echt iets relevants vinden. Dus als iemand mij wilt helpen, graag! Ik gebruik WindowsXP en vorm het signaal via een video om naar een TV-signaal (=> oude TV zonder andere aansluitingen).
Ik heb al in de FAQ gekeken, maar kon daar geloof ik niet echt iets relevants vinden. Dus als iemand mij wilt helpen, graag! Ik gebruik WindowsXP en vorm het signaal via een video om naar een TV-signaal (=> oude TV zonder andere aansluitingen).