Goed gevoel over uitspelen van spel... --> Waarbij?

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28614

Topicstarter
Bij welk spel had je echt een goed gevoel toen je het uitgespeeld had? Ik bedoel niet de spellen die het leukste/spannendste/mooiste einde hebben, maar waarbij je het echt goed van jezelf vond dat je 't uit had.

Mijn topper: Riven

Wat had dat spel een paar verdomd lastige logische denksprongen erin! Het voelde wel mooi om de puzzels toch zonder walkthrough uit te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70793

Had ik ook bij Hopkins F.B.I was ook zo'n spel met van die denk puzzels, k had wel een goed gevoel toen ik het uitgespeel had.. was af en toe namelijk best lastig :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49195

Little Big Bdventure, omdat ik er gewoon zo verschrikkelijk lang over gedaan heb. En, omdat er geen cheats voor dat spel waren

De bibliotheek was zo verdomd moeilijk, was echt iets van timen van iets wat eigenlijk niet helemaal te timen viel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:00
Zelda op de SNES. Damn wat was ik verslaafd aan dat spel. Heb het daarna nog 3 keer uigespeeld geloof ik :D
Af en toe waren die dungeons best pittig om door te komen/op te lossen.

Secret of Mana komt op een goede 2e plaats.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68063

Zelda Ocarina of Time voor de N64, dat eind pakt je echt bij de ballen. Na 3x uitspelen sprongen de traantjes me nog bijna in de ogen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60196

Knigth Rider, want sommige missies waren echt doordenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:39
Als je hier post, zet er dan ook een enigzins uitgebreide argumentatie bij, anders is het gewoon een opsomtopic wat beter in de HK past.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-07 11:38
Final Fantasy VIII ...
oooh Rinoa~~~~~~~~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492

[quote]SonyEricsson schreef op 18 november 2002 @ 06:31:
Final Fantasy VIII ...
oooh Rinoa~~~~[/quote]
FFVII was imho beter, daar was ik echt trots op toen ik die had gebeat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06 14:25

Virgil

We're not alone

Silent Hill 1 (psx)
Zo verdomde moeilijk en je speelt hem altijd anders uit (maw, je hebt altijd een ander einde.)

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68922

Super mario 1,2 en 3 voor de NES, als je af was mocht je weer overnieuw :+ uiteindelijk toch gelukt, was ik best trots op.. wel 10 jaar geleden overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 11:00
Ik speel nooit spellen uit :o
De enigste die ik me zo kan bedenken is Mohaa, voor een goed doel uiteraard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18476

Een goed gevoel, Dan komt echt Nintendo bij mij naar voren met Super Mario Kart...

Altijd maar meer gassen en sneller gaan :9~

Eigenlijk moeten we een keer Super Mario Kart tijden gaann verglijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-04 11:59

SilentStorm

z.o.z

ook lba, ook deel 2. Daarin vondt ik die 'crypt' vet moeilijk (springen, timen, monsters ontwijken, arghh! En dan is het eindelijk gelukt, moet je ook nog terug }:O

Localhost is where the heart is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36960

Golden Sun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:49
Golden Sun (alhoewel ik niet langs die klote Fusion Dragon kwam..)
en FFVII

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

super mario 2 op de 8bit :) en dan niet met warp wereld 1,4,5 en 7, maar alle levels. Je was een middagje bezig, maar wel ontzettend cool. k heb nu nog steeds zo iets van, als ik ooit de kans nog s krijg... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:35

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Bij Max Payne had ik wel een relaxed gevoel toen ik 'm uit had :)
En bij NFS Porsche toen ik _alle_ auto's die er in het spel waren gekocht had >:) 80 modellen geloof ik; als je ze allemaal hebt kan je niet eens meer de specials uit de Test Driver mode in je garage houden. Heeft ook geen nut aangezien je er niet eens mee mag racen :/

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18476

Anoniem: 26351 schreef op 18 november 2002 @ 09:52:
super mario 2 op de 8bit :) en dan niet met warp wereld 1,4,5 en 7, maar alle levels. Je was een middagje bezig, maar wel ontzettend cool. k heb nu nog steeds zo iets van, als ik ooit de kans nog s krijg... :>
Jups, maar Mario 2 was ook echt de moeilijkste Mario die er was... Lvl 7 vond ik altijd het moelijkste in die Mario. Mario 1 en 3 kon je allebei in een middagje uitspelen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42783

_/-\o_ Commander Keen _/-\o_ Welk deel weet ik niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil-B
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-04-2023
Rick Dangerous (amiga) .... superirritant was die soms, was je weer een scherm verder met al je levens.. kon je door weer je gespaarde leventjes opmaken om uit te zoeken hoe je daar nu weer langs kwam... van continue hadden ze ook nog nooit gehoord...
Tear Away Thomas trouwnes ook! ( benieuwd of iemand dit hier kent trouwens ....) was destijds ook een moeilijke missieje werd helemaal gek van de tijden waarin je die levels moest uitspelen .. Mario op de NES vondt ik trouwens een eitje :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-07 16:31

tazzman

a real boardmonkey

Dit jaar heb ik eigenlijk maar 3 games uitgespeeld... Max Payne (of was dat vorig jaar?) GTA3 en Mafia. Van die drie had ik alleen bij Max Payne het gevoel van "wow, dat was echt gaaf zeg..".. Ik denk omdat GTA3 + Mafia meer "mission based gameplay is"... wel met verhaal maar toch zijn het "losse missies".

Max Payne was meer een film-achtig iets waarin je de hoofdrol speelde..

Natuurlijk zijn er ook oudere klassiekers die ik me nog kan herinneren zoals Half Life, Grim Fandango, Space Quest I t/m III, Larry I, II, III, 7, PQ I + II, Day of the Tenticale, Zak McKraken en natuurlijk een van de leukste RPG's ever.. Wasteland.. En uiteraard Fall Out I. Ben nogaltijd ergens bezig met Fall Out II maar die 'raakt' mij niet zozeer als FO1 of Wasteland.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:35

Sebje

Makelaartje

mafia
Wolfenstein (deze vooral)
I.G.I.
Alle monkey islands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-07 15:01

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Ik vond Zelda op de nintendo 8 bit wel cool toen ik hem uitgespeeld had:) en Donkey Kong Country was ook wel gaaf en veel zoeken naar alle schatten!!

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36960

Owja Ik had de Rescue Rangers op de 8 bit in 1 dag uitgespeeld. Dat
was wel een lekker gevoel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
  • Laatst online: 13-07 10:55
GoldRush.
Oud Sierra adventure op mijn Atari ST.
Heb er meer dan een half jaar over gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Laatst online: 03-07 22:57

FastBunny

Give it the Works !

Final Fantasy 7 , 9, 10, etc ;)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:30
nog niemand Final Fantasy IX uitgespeeld? daar heb ik wat uurtjes achter gezeten. vond het jammer dat ik hem had uitgespeeld. en er ging weer een school jaar voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Half-Life --> GEEN TWIJFEL :P !!!
Golden Sun --> GEEN TWIJFEL :P !!!

Wat een spellen, een diep en steengoed verhaal. Spannende actie, upgrades en gevechten. Zag er supermooi uit en BAALDE er zwaar van dat ik ze uitgespeeld had :(

Ik heb nooit meer zo'n goed spel gespeeld ...

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Laatst online: 03-07 22:57

FastBunny

Give it the Works !

cardinal808 schreef op 18 November 2002 @ 11:14:
nog niemand Final Fantasy IX uitgespeeld? daar heb ik wat uurtjes achter gezeten. vond het jammer dat ik hem had uitgespeeld. en er ging weer een school jaar voorbij.
Jawel, mooi einde :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66951

Ik had een goed en voldaan gevoel toen ik Escape from Monkey Island had uitgespeeld. Was af en toe nog best lastig met rare oplossingen er in... Maar het is gelukt.
De humor in dat spel is echt briljant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-07 23:47

PromWarMachine

Forsaken Archer

Max Payne, omdat 't ongeveer 't enige spel is dát ik uitgespeeld heb :/

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

Zelda, Lufia, Full Throttle.

Een paar spellen waar je enigzins moeite moet doen voor een goed einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:29
Voor mij zijn dat vooral Homeworld en Max Payne.

Bij Homeworld omdat het een erg goed verhaal is waarbij je ECHT moeite moet doen om alle levels te halen, maar als je eenmaal met je vloot het laatste level gehaald hebt en je je oorspronkelijke thuiswereld terugverovered hebt, dan geeft dat een erg goed gevoel.

En omdat Max Payne zo filmisch is heb je ook het gevoel iets volbracht te hebben wanneer je M.P. uitgespeeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Max Payne, helemaal vergeten :P

En half life Tuurlijk :P

Grim Fandango, ook.
En aw damn, teveel ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-07 17:37

PoweRoy

funky!

Deus ex :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Unreal, UT, UT 2k3, Hitman, Hitman 2, Half-Life, Max Payne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 22:27

Sagat

Is pappa x2!

X-men children of the atom op de saturn.

Magneto is een HELE nare eindbaas.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perconte
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-07 10:43
Ok ik kreeg pokemon voordat hij in nederland uitkwam van een tante uit amerika (ongeveer een half jaar) Dus ik fanatiek spelen en toen vond iedereen et een stoer spel die ik het liet spelen. Totdat ze met al de rest van die troep kwamen zoals serie films enz enz. Maaruh toen k eindelijk die eind kerel neer had op die league was k wel een beetje happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36844

Blade Runner (op welke manier ik m uitspeelde weet ik niet meer, er waren verschillende eindes :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-05 12:14

BdR

TV is gooder then books

Mortal Kombat was wel cool om met alle figuren uit te spelen. Steeds een ander verhaaltje met filmpje of plaatjes (afhankelijk van arcade of snes :P)

mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-01 07:51

mokumouse

LOLstoel User

FF 9 op de PSX gewoon weg omdat ik daar 2 weken nonstop me bezig ben geweest.

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33687

Geen een! Bij goede games (Outcast) had je altijd dat *GVD ik wil DOORspelen* gevoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11185

Monkey Islands ... altijd lachen lachen lachen!!!

En bij FFX .. omdat ik dat een supergod verhaal vond... wel traantjes in mijn ogen trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

Bij zelda op de snes, het eindfilmpje, waarbij je alle characters zag lopen, het gevoel dat je ze gered had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34567

Tales of destiny op de psx :) kwas er 40 uur bijna non stop mee bezig omdat ik het MOEST uitspelen van mezelf :D Zit een enorm goed verhaal in en het spel roelt gewoon ! Jammer dat ik geen psx meer heb en zonder ToD door het leven moet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Zelda: LTTP op de Snes is echt fantastisch. _/-\o_ ook OOT is zeer vet :*)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schnumi schreef op 18 november 2002 @ 15:01:
Zelda: LTTP op de Snes is echt fantastisch. _/-\o_ ook OOT is zeer vet :*)
lttp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Laatst online: 17:35

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

ik ben bet Arcanum bezig en weet dat dit het eerste spel word wat ik uit ga spelen :D
leuk verhaal en goede gameplay, had alleen de pech dat ik het spel nergens meer kon vinden :( gelukkig laatst op marktplaats kunnen kopen

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
Vooral bij adventures.. en bij alle thps dat dat ik alles had gehaald :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

link to the past. :) Zo heette de titel op de Snes.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29330

GoldSun voor de GBA onwijs gaaf spel heb er 2 weken over gedaan om het uittekrijgen , goed verhaal lijn en het houd je goed bezig met de battles en secrets die je er inken vinden :)

OP de 2de plaats : HALF-LIFE het is en blijft een mooi spel.
3de plaats : alle monkey island series ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schnumi schreef op 18 november 2002 @ 15:13:
[...]

link to the past. :) Zo heette de titel op de Snes.
dat weet ik, aangezien ik hetzelfde postte als jij, dat ik het einde daarvan ook zo geniaal vond :)

Het is BTW a Link to past toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Valt me op dat Zelda LTTP en Golden sun wel de absolute nr. 1 hits zijn.
Ook half life en Max Payne zijn erg in trek evenals de monkey island reeks.

Allemaal terecht, maar het valt me op dat er niet meer adventures in staan(Grim Fandango Full Throttle), toch raar want deze games zijn zeer bekend en hebben zeer goede einden.

Valt me ook op dat er bijna niemand een shooter als(b.v.) SOF 2 noemt, wat toch opvallend is gezien shooters met wel een echte verhaal lijn het aardig doen(MP HL).
Zou toch een teken aan de wand moeten zijn voor spelontwikkelaars.

PS: ja het is a link to the past, waarom eigenlijk?
Ik heb het spel uitgespeeld en het eigenlijk niet veel over the past tegen gekomen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 29882 schreef op 18 november 2002 @ 15:21:
[...]

dat weet ik, aangezien ik hetzelfde postte als jij, dat ik het einde daarvan ook zo geniaal vond :)

Het is BTW a Link to past toch?
klopt het is a link to the past maar LTTP klinkt beter. :) echt waar die game heeft btw mijn vader ook geinteresseerd voor gamen hij kon het wel dag en nacht spelen. :)

(zelda op de nes heeft hij ook gespeelt maar LTTP was toch wel een stukje beter. :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Laatst online: 07-06 14:38

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Shenmue op de dreamcast... anyone? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44032

zeker weten monkey island 3 (ben bezig met 4 :p) soms snap je echt zelf niet dat je ooit zelf hebt kunnen uitvinden hoe je bepaalde raadsels oplost.
En tombraider II natuurlijk :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schnumi schreef op 18 november 2002 @ 15:57:
[...]

klopt het is a link to the past maar LTTP klinkt beter. :) echt waar die game heeft btw mijn vader ook geinteresseerd voor gamen hij kon het wel dag en nacht spelen. :)

(zelda op de nes heeft hij ook gespeelt maar LTTP was toch wel een stukje beter. :) ).
het is toch niet a link to THE past? het is toch a link tot past :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Nee, het is The Legend Of Zelda: A Link to the Past.

Afbeeldingslocatie: http://nrg.ovh.org/images/snes/boxart/legendofzeldaalttp00.jpg

Inderdaad een zeer mooi einde.

Final Fantasy 2 (4j) heeft imho nog steeds het mooiste einde in mijn opzicht. Gewoon een einde van een kwartier. FF 3 (6j) heeft daarentegen echt een verschrikkelijk slecht einde.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28614

Topicstarter
Ik mis de adventures ook een beetje in deze lijstjes. Dat zijn tenminste de spellen waarbij ik het echt knap van mezelf vind als ik de spelmakers heb kunnen doorgronden qua logica en zo.

Bij een spel als Half-Life had ik dat gevoel helemaal niet. Het bevat voor een actiespel een best aardige verhaallijn, en het einde had ook wel wat, maar echt knap van mezelf vond ik het niet, het was redelijk recht-toe-recht-aan zonder al te veel moeilijkheden, maar daarom trouwens niet minder leuk.

Over de Final Fantasy serie kan ik weinig zeggen, heb ze nog nooit gespeeld, maar uit reacties merk ik wel dat het 'goede gevoel' komt door een móói einde, niet zozeer omdat het spel zo lastig was.

Noemt niemand anders 'Riven' als topper???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
super mario land op de gameboy 10 jaar geleden oid :) Is volgens mij ook het enige spel wat ik ooit heb uitgespeeld, maargoed ;) Je kon niet saven dus moest het in 1 keer doen.. uiteindelijk alle werelden doorlopen en dan kwam je bij de baas, tatanga was zn naam volgens mij.. zo'n gastje in een groot vliegding en hele dreigende muziek erbij. Die moest je heel vaak raken (en je ging de nodige keren dood) en dan kon je de prinses redden O+ Daarna nog een lange uitro etc. en ik was echt blij dat ik hem uitgespeeld had :) Das bij de spellen nu niet meer zo.. maar de game-wereld is natuurlijk ook erg veranderd sinds super mario.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-07 13:38
GolbeZeromus schreef op 18 November 2002 @ 22:49:
Nee, het is The Legend Of Zelda: A Link to the Past.
[afbeelding]
zeker ook mijn game vooral omdat ik em heb uitgespeeld met alle 20 hartjes te vinden zonder walktrough (had nog geen internet toen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

WC4 : TPOF (...IEV)

Ingewijden weten wel waar die afkorting voor staat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
DroogKloot schreef op 19 November 2002 @ 00:55:
WC4 : TPOF (...IEV)

Ingewijden weten wel waar die afkorting voor staat. :)
Je kunt natuurlijk ook gewoon zeggen welk spel het is.

Maar mijn spel waar ik een goed gevoel over had was fortress of fear voor gameboy.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48983

Alle monkey island versies. Hier heb ik immers uren aangezeten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63976

Warcraft3, zeer mooi eind filmpje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58392

Ik heb meestal een k*tgevoel als ik een game heb uitgespeeld. Bij Blade Runner en Messiah was dit vooral zo, omdat dit games zijn/waren waar ik elke minuut van genoten heb en eigenlijk nog wel wat meer wou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Laatst online: 11-07 15:01

The DenMan

PSN ID: Thedenman

De Command en Conquer serie had ook altijd wel wat, vooral de filmpjes maakten het een leuk verhaal. Waarbij ik Red Alert 1 toch wel de absolute topper vond!!

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Laatst online: 29-01 10:38
THPS3 op de Xbox, oh wat was ik trots op mezelf dat ik alles gehaald had, had het spel pas 2 weekjes :D
enneeh, Max Payne, Half Life en Hitman zijn alle 3 spellen die ik ook graag speelde en alle 3 uitgespeeld heb... (ben dus wel een FPS'r zeg maar ;))

en van vroeger kan ik me nog herinneren dat ik Super Mario Bros. 3 had uitgespeeld op de SNES (Super Mario Allstars) daar was ik ook erg trots op :D
heb wel veeeel meer spellen gespeeld maar lang niet allemaal uitgespeeld, sommige zijn ook gewoon onmogelijk lijkt het wel

[ Voor 0% gewijzigd door BezurK op 19-11-2002 11:59 . Reden: was een btje onvolledig ]

Rookworst zonder R is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-07 12:23
Half-Life
Deus Ex
Max Payne
Hitman

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30965

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 30965 op 22-10-2006 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik heb nu ik er over nadenk nooit spellen uitgespeelt, 't boeit meer volgens mij niet genoeg.

Ik speel 't eventjes, dan ben ik er helemaal weg van enzo. En na ongeveer 3dagen SP ga ik 'lekker' multiplayeren, tjah, en dan komt er weer een nieuw spel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52261

Titanic; Adventure Out Of Time.....nouja.....de eerste keer dat ik het "uitspeelde" nog niet, want toen had ik niet alles van de titanic meegenomen wat je moest hebben toen die zonk, 2e x wel toen was ik best blij :)... ik heb het spel nog steeds niet op alle manieren uitgespeeld geloof ik, en dat terwijl ik het spel al op denk 10 verschillende manieren heb uitgespeeld (5x dood 5x levend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58014

Mario 1 op de NES! Omfg...wat was dat moeilijk in die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 12:55
half-life: na lang spelen eindelijk het einde bereiken
gaf me een voldaan gevoel :)

Max Payne, was gewoon een heerlijke game om te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacko
  • Laatst online: 27-06 13:16
Little Big Adventure 1 en 2, is het voorbij, heb je aan het eind nog de parties waarin alle belangrijke karakters nog terugkomen. Super.

Outcast, vond ik een heel mooi emotioneel einde hebben (ik spoil maar niets). Ook was ik erg blij met de (wat was het?) 86% subquests voltooid, ik heb niet van anderen gehoord dat ze meer hadden gehaald :P.

Final Fantasy VII was ook erg mooi. Wel beetje raar einde, maar ik denk dat altijd zo is bij Japanse verhalen als je veel westers gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27593

Chrono Trigger: Nadat ik die verdomde Lavos dood had was ik zeer gelukkig. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Laatst online: 08-07 15:10
Shinobi in de speelhal. Heeft me wel een gulden of 100 gekost verspreid over een maandje ofzo, maar toen kon ik hem ook met 1 gulden uitspelen, wat ik daarna nog vaak heb gedaan om te patsen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50278

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56310

Unreal Tournament, toen ik Xan voor de eerste keer versloeg was ik echt blij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63132

Blijft toch Mission Impossible op de c64. Gewoon omdat dat het eerste spel was dat ik had uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-07 12:07
Metal Gear 1 en 2
Penguin Adventure
USAS

Doom (alle episodes :))
C&C

En voor de rest schiet me nu even nix te binnen :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22350

Bij DOTT had ik een goed gevoel over het uitspelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Laatst online: 18:53
Half-Life natuurlijk, ook al zoog Zen. En Super Mario Bros. 3 op de NES, heerlijk _/-\o_

Ow en verder Time Crisis II in de arcade hal in spanje, is wel 150 euro in verdwenen volgens mij ... toen maar is gezegt van in 1 ruk uitspelen ... master gevoel :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28929

Baldurs Gate series

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Laatst online: 19-06 18:27
bij Shenmue 1 en 2 op de dreamcast... DAMN WAT EEN GEWELDIGE VERHAALLIJN :9~

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 22:27

Sagat

Is pappa x2!

Een titel die nog niet genoemd is, maar die volgens mij wel voldoening oplevert is gran tourisimo 3 voor de ps2 (zit nu op 11% complete :X).
Misschien ben ik gewoon een ontzettende n00b maar ik vindt het spel redelijk pittig en dan vooral de licenses. Brons halen lukt nog wel, maar voordat ik alles goud heb maak ik nog een hoop :( 8)7 momenten mee.

10 second ninja DONE

Pagina: 1