micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Als je niet veel eisen stelt aan je geluid, dan is onboard geluid tegenwoordig in de meeste gevalllen gewoon heel erg goed. Kan geen miskoop worden.
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Niet dat bord, maar wel dezelfde geluidschip. Klinkt perfect. Had een SB Live 1024... weggegeven omdat ik het onboard beter vond en vind klinken. Bij mij zit de SPDIF op een apart slotje waar ook de gameport op zit.
[ Voor 0% gewijzigd door Dol_Fijn op 18-11-2002 05:28 . Reden: typo ]
Volgens mij zit op de Asus A7V333 dezelfde chip. Had er zelf ook een 1024 bij die nu in de PC van mijn vriendin zit
Deze mensen hebben het bordje: Het grote MSI KT4 Ultra topic
Wat betreft geluid: sja, koop gewoon het plankje. Vind je het geluid brak, dan kun je nog altijd achteraf een geluidskaart kopen. Het is ondoenlijk om op meningen te baseren of het onboard geluid perfect voor jou is. Gebruik eens je éigen oren, ze zijn echt anders dan die van de anderen
De digitale uitgang (SPDIF).. Deze had je ook gewoon op de (online) handleiding kunnen terugvinden
Wat betreft geluid: sja, koop gewoon het plankje. Vind je het geluid brak, dan kun je nog altijd achteraf een geluidskaart kopen. Het is ondoenlijk om op meningen te baseren of het onboard geluid perfect voor jou is. Gebruik eens je éigen oren, ze zijn echt anders dan die van de anderen
De digitale uitgang (SPDIF).. Deze had je ook gewoon op de (online) handleiding kunnen terugvinden
Dit topic is gesloten.
![]()