Windows Update vanaf een client

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mossel
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op mijn server heb ik win95b draaien en Winroute Pro 4.1 Build 23. Nu wil ik vanaf een client met Windows98SE een "Windows Update" doen vanaf de Micro$oft page. Heel droog krijg ik de volgende melding:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Bedankt voor uw belangstelling voor
Windows Update
In het bedrijf waarvoor u werkt, wordt de software intern bijgewerkt en worden updates niet via Windows Update uitgevoerd. Neem contact op met de netwerkbeheerder als u updates op uw Windows-computer wilt installeren.[/quote]Nu is de vraag natuurlijk: wat kan ik hier aan doen. Moet ik iets instellen bij packet filter?

Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]

• asusk7m550
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08 11:49

asusk7m550

Athlon 550@500

Je kunt de updates automatisch downloaden en installeren

Sorry de automatisch moet weg. Als je weet welke updates nodig hebt, kun je op de windowsupdate site een link vinden naar een site waar de bestanden zelf staan. Nu kun je ze appart downloaden en installeren op je eigen pc.

It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 november 2000 16:55 schreef mossel het volgende:
Op mijn server heb ik win95b draaien en Winroute Pro 4.1 Build 23. Nu wil ik vanaf een client met Windows98SE een "Windows Update" doen vanaf de Micro$oft page. Heel droog krijg ik de volgende melding:Nu is de vraag natuurlijk: wat kan ik hier aan doen. Moet ik iets instellen bij packet filter?[/quote]Heheh..wel geinig :)
Ik kan me vaag iets herinneren van een readme op de windowsupdate pagina waar iets stond dat dat niet ging via een netwerk/proxy.
Andere mogelijkheid is natuurlijk dat je daar een 'geregistreerde' >:) versie hebt van een bedrijf met een open licentie.
Daar loopt een ander onderhoudcontract bij, en wordt idd niet via winupdate gewerkt...<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Je kunt de updates automatisch downloaden en installeren[/quote]*zucht*.. wat is lezen toch moeilijk.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device