Toon posts:

Wireless LAN?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik leef in de waan dat een wireless LAN aanleggen tegenwoordig niet zo kostbaar meer is. Kan iemand mij even uit de droom helpen? :)

Waar is die rommel te koop? En hoe duur is het?

• GreeTz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-07 12:57

GreeTz

took the red pill

jij wilt graag nog een paar tumoren kweeken ?? 10-100 mb/s door de lucht ik begin r nog niet aan, toon eerst maar eens aan dat dat veilig is

Alleen:           DE GROETJES

Verwijderd

Topicstarter
Ach, ik heb al een GSM gezwel, en een extra gezwel van de hoogspanningsmast. Verder hoor ik permanent radio538 in m'n hypofyse achterkwab spelen, dus die wireless LAN kan er nog wel bij... :)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:32
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 november 2000 16:49 schreef Tafkae het volgende:
Ik leef in de waan dat een wireless LAN aanleggen tegenwoordig niet zo kostbaar meer is. Kan iemand mij even uit de droom helpen? :)

Waar is die rommel te koop? En hoe duur is het?[/quote]dat is wat't is.. waan

wireless is nog steeds onbetaalbaar

Verwijderd

de pci kaarten vallen wel mee qua prijs (ongeveer 500 piek) maar je hardware access point's zijn zo gods duur .. zit nu ongeveer op de 2300 piek ... je heb dan 11mbit maar weet alleen niet wat het bereik is..

mzzl
;)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 november 2000 18:36 schreef Cyberia het volgende:
de pci kaarten vallen wel mee qua prijs (ongeveer 500 piek) maar je hardware access point's zijn zo gods duur .. zit nu ongeveer op de 2300 piek ... je heb dan 11mbit maar weet alleen niet wat het bereik is..

mzzl
;)[/quote]3com claimt 60 meter.. maar dan moet je geen interferentie hebben van staalconstructies en tl balken.. Verder werkt het wel aardig

• TriLithium
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-08 17:54

TriLithium

7800Wp E/W + 7.5 kW Ecodan

misschien is een kijkje bij www.dynalink.nl ook ff de moeite waard, ik heb geen id van de prijzen maar ze hebben wel wat van dat wireless spul wat mij er wel goed uit ziet... my 2 cents :)

• Meuk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 13:08
cisco wireless lan: 200 meter line of sight met een standaard antenne. ze hebben geloof ik ook nog speciale versies die maximaal 5 kilometer kunnen, maar die zijn onbetaalbaar.
inderdaad 2000 voor de bridge en 500 piek voor een pcmcia kaartje...
oja het is nog nooit 'echt' aangetoond dat magnetische velden kanker veroorzaakt...

ASUS TUF Gaming Z690-PLUS WIFI D4, Intel Core i5-12600KF, Kingston Fury Beast KF432C16BB1K2/32, Gigabyte AORUS GeForce RTX 3070 Master, Lexar NM790 2TB

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:32
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 november 2000 18:36 schreef Cyberia het volgende:
de pci kaarten vallen wel mee qua prijs (ongeveer 500 piek) maar je hardware access point's zijn zo gods duur .. zit nu ongeveer op de 2300 piek ... je heb dan 11mbit maar weet alleen niet wat het bereik is..[/quote]die 11Mbit moet je trouwens ook niet al te erg op rekenen.. blijf je in 1 ruimte ok... dan zal je't wel halen.. maar toch.

PS: koop de nokia 2Mbit kaartjes.. veel goedkoper en je kan ze GRATIS omruilen naar 11Mbit (je krijgt dan zelfs de oude 2Mbitters mee terug :)

• killah
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 16:47
Over die 11Mbit vergeet dat getal en maak er 5.2 Mbit er van. Dit is de effectieve doorvoersnelheid. En over de kaartjes voor het draadlooze is ong 500 piek per stuk en dan zijn ze meestal nog pc-cards. dus moet er ook een converter erbij. En je hebt geen dure accesspoint nodig als het maar voor een paar pc's is. Ligt gewoon aan wat je aan elkaar wilt knopen. Kijk voor meer informatie op www.wavelan.com daar staan alle informatie die je maar nodig hebt.
Pagina: 1