Toon posts:

Rare muisballen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er ook een niet 100% ronde muisbal?

Ik heb een Logitech cordless mouseman en die bal daarvan is net een appel als je hem over de tafel heen rolt. En ja, de tafel is niet hobbelig hoor!!

Zou dit onder de garantie vallen?

Een andere muis van Logitech die ik heb heeft dit ook maar lang niet zo erg, en dat is vreemd want die heb ik al veel langer in gebruik.

Nog een muisbal probleem heb ik met een cordless wheelmouse. éen van de eerste voor links en rechtshandigen. Die bal was veels te licht. je kon er echt mee stuiteren. zo licht was ie.

Ben ik nou de enige met muisbalkuren of hebben anderen tweakertjes er ook last van?

• Da_Jackal
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-08 17:15
Nog nooit gehad, heb al 3 muizen versleten. Maar ik zou er maar eens terug naar de winkelier ermee gaan als ik jou was. Dit is wel errug vreemd.

• Arie Kanarie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-07-2023
Misschien is een muisbal nog steeds bedoelt om mee te muizen, ipv stuiteren en andere natuurkundige doeleinden. :+

Nee 't is me nog nooit opgevallen dat een muisbal niet rond is. Het probleem is dan ook zo opgelost. Ik heb zat van die muisballen, omdat die oude compoort muisjes met kabelbreuk hopla de prullenbak in gaan.

[ Voor 0% gewijzigd door Arie Kanarie op 17-11-2002 23:16 . Reden: ik moet maar eens smilies gaan leren ]

-

• Rizzi
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Rizzi

Rechtlijnig als altijd

Idd, ff terug naar de winkelier en klacht uitleggen. Hopelijk samen tot een oplossing komen. Mijn balletje is nog zeer zeer rond :)

Misschien een idee om over te stappen op een optische muis? De Lidl heeft er 1 in de aanbieding --> of Mediamarkt?

What's a cube to you?

Verwijderd

Topicstarter
Grappig, blijkbaar is het een onbekend probleem van muisballen.

Ik denk dat ik die bal naar Logitech stuur, eens kijken wat zij ervan vinden.

• gangsterjoey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
Hebbie misschien een fotootje?

|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!

Verwijderd

Ik ben zeer benieuwd wat Logitech ervan zegt

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 21:20
gangsterjoey schreef op 17 november 2002 @ 23:37:
Effe me Microsoft bal over de tafel gerold en die gaat van

=====-=====-====-====-===-==- waarbij = snel is en - langzaam

Ziet er verder wel rond uit en tafel is helemaal recht.....

(eh: was eigenlijk een reply op de topicstarter...)

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08 20:10
Ik heb 1 keer een muis met muisbal gehad, dat was nog eens tijden, je muis telkens vies en dan dood gaan in cs en je muis blamen.

Tegenwoordig is alles optical he, maar ik kan me als ik heeeel erg diep nadenk nog wel herrineren dat ze alijd superrond waren en niet als een appel. Ik zou terug gaan en hopen dat ze niet gaan zeuren over dat jij hem zo hebt verminkt.

Verwijderd

Topicstarter
gangsterjoey schreef op 17 november 2002 @ 23:37:
Nou, ik denk niet dat je dat kunt zien. Dat appelballetje moet je natuurlijk niet letterlijk nemen, maar als ik hem rol dan is het net alsof je een "plat" ei aan het rollen bent.

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08-2024
De muisballen die ik heb gezien waren wel altijd rond, maar sommigen zijn inderdaad een stuk lichter en ook van ander materiaal dan andere. degene die bedacht heeft dat ze konden bezuinigen op de muisballen moeten ze opknopen aan de hoogste boom, want die lichte ballen hebben altijd veel eerder last van vuil en blijven hangen.

ergens een nieuwe zware bal regelen, probleem opgelost. ik heb er nog wel eentje liggen als je wil.

Verwijderd

aatos schreef op 18 november 2002 @ 01:13:
De muisballen die ik heb gezien waren wel altijd rond, maar sommigen zijn inderdaad een stuk lichter en ook van ander materiaal dan andere. degene die bedacht heeft dat ze konden bezuinigen op de muisballen moeten ze opknopen aan de hoogste boom, want die lichte ballen hebben altijd veel eerder last van vuil en blijven hangen.

ergens een nieuwe zware bal regelen, probleem opgelost. ik heb er nog wel eentje liggen als je wil.
Kijk! Dat scheelt weer! Dit is dus ook 1 van de redenen waarvoor ik voor optische muizen heb gekozen! Ik gebruik nu al bijna 3 jaar optische muizen van Qware, nog geen 25 euro bij de kijkshop, met 5 buttons (forward en back voor windows en Inet Exploder, errug handig) Is stiekum gewoon een RipOff van die Microsoft muis... maar verder een erg goed ding!

Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/KS68237g.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/KS68159g.gif

Verwijderd

geen bal werkt veel beter

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:54

mr_petit

opperprutser

2 ballen werken anders ook heel goed 8)7 :o

"man is not truly one, but truly two,"

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08-2024
Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 03:34:
[...]
Kijk! Dat scheelt weer! Dit is dus ook 1 van de redenen waarvoor ik voor optische muizen heb gekozen! Ik gebruik nu al bijna 3 jaar optische muizen van Qware, nog geen 25 euro bij de kijkshop, met 5 buttons (forward en back voor windows en Inet Exploder, errug handig) Is stiekum gewoon een RipOff van die Microsoft muis... maar verder een erg goed ding!

[afbeelding]

[afbeelding]
die onderste heb ik laatst op een pc-discount gehaald voor 13 euro, ze waren bij een andere stand met een ander kleurtje en een merkje 20 euro. jij betaalt er 25 voor? of is dat voor die andere?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Verwijderd schreef op 17 november 2002 @ 23:57:
[...]

Nou, ik denk niet dat je dat kunt zien. Dat appelballetje moet je natuurlijk niet letterlijk nemen, maar als ik hem rol dan is het net alsof je een "plat" ei aan het rollen bent.
ik heb dus net een ei gepakt en plat geslagen ... maareuh inderdaad dat rolt voor geen meter ....
ik zou toch maar een nieuw balltje halen

btw ik heb gehoord van een muisarm .. maar en muisbal :*) wat doe jij daar allemaal mee ?.. vind jet gek dat ze vervormen ..... viespeuk

[ Voor 16% gewijzigd door Fish op 10-12-2002 00:53 ]

Iperf

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 12:25

Tusk

Sticky Bomb likes you!

ik heb dat ook :)
bij deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.linuxnetmag.com/share/Logitech.jpg

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Pagina: 1