Toon posts:

RCT 2 valt uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de LEGALE versie van RTC 2 maar als ik hem opstart valt hij na iets van 15 seconde uit

ik draai win 98 en voldoe aan de systeem eisen

ik heb ook de laatste upgrade van direct X 8.1 gehaald waar kan het aan liggen of is er een proggie dat dat verhelpt???

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Even je systeem vermelden (je kunt er wel aan voldoen, maar vermeld ze tog maar even ;))

Is er toevallig een patch vekrijgbaar van RTC2, heb je de drivers up-to-date...

Wat meer info mag wel :)

Verwijderd

Topicstarter
nou het is een pentium 4 1.1gh 256 met een geforce 4 64mb

maar er zijn nog patches en ja ik heb zelfs nog de update van direct x hegaald zal er ook nog eens een van me videokaart halen.

Maar is er nog niemand die het zelfde probleem heeft gehad???

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:51
Probeer de nieuwste patches voor RCT en probeer de nieuwste videokaartdrivers :)
En Direct X heeft trouwens geen patches ;)

The devil is in the details.

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:37
Springt hij terug naar windows of blijft het beeld zwart?

Verwijderd

Topicstarter
springt teug naar windows valt dus echt gewoon uit

Verwijderd

Hmmm ik heb zelf ook RollerCoasterTycoon 2 , op winxppro loopt hij strak op win2kpro ook en op win98SE springt het spel afentoe terug naar windows heb dit op 3 verschillende systemen geprobeerd , Meschien is het een BUG in het spel wat je ken proberen is de maker van het spel MAILEN, Of je checkt ff de website en houd die in de gaten of daar dat probleem in voorkomt.

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-02 14:11

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Verwijderd schreef op 22 november 2002 @ 09:27:
Hmmm ik heb zelf ook RollerCoasterTycoon 2 , op winxppro loopt hij strak op win2kpro ook en op win98SE springt het spel afentoe terug naar windows heb dit op 3 verschillende systemen geprobeerd , Meschien is het een BUG in het spel wat je ken proberen is de maker van het spel MAILEN, Of je checkt ff de website en houd die in de gaten of daar dat probleem in voorkomt.
Ik heb thuis ook nog een win98se systeem staan dat er géén last van heeft. Tis danwel een niet zo legale versie :o maargoed, geen last van en dat is op een tbird1400 256mb voodoo5. en die persoon zit ook constant te swappen tussen win98 en spel met alt-tab.

Maar ja, hou de site in de gaten voor updates/patches.

offtopic:
zo'n systeem en dan win98 :? eigen keuze hoor, alleen wat apart

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

Pagina: 1