Toon posts:

[HCCNET] introduceert ADSL Pro 8

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Effe een vraagje, ik lees steeds deze berichten bij die snelle abbo's van BBNED.

De maximale downstreamsnelheid van de verbinding bedraagt 2 tot 8 Mbit/s. De snelheid is afhankelijk van de kwaliteit van de telefoniedraden en Er worden geen garanties gegeven over de maximaal te behalen snelheid. Factoren die hierbij een rol spelen zijn de kwaliteit van de koperkabel telefoonlijn) en de lengte van deze kabel naar de nummercentrale.

Nu zit ik net buiten het bereik van het ADSL netwerk van de KPN, dus mijn afstand tot aan de centrale hier is wel rond de 5 kilometer.
Verlies ik door die afstand veel snelheid of valt wel mee en moet ik hopen dat er goede kwaliteit koperkabel hier is aangelegd???

Verwijderd

Er zijn meer factoren. Ik heb hier nog loodkabel liggen, kan volgens de KPN zelfs geen ISDN door.
Als ik iets wil, zal ik een nieuwe kabel vanaf de straat moeten laten aanbrengen.
Maar dat is niet urgent, ik heb nog een inwonende zoon (29) met kabel-abonnement.

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:48
Verwijderd schreef op 17 November 2002 @ 22:23:
Nu zit ik net buiten het bereik van het ADSL netwerk van de KPN, dus mijn afstand tot aan de centrale hier is wel rond de 5 kilometer.
Verlies ik door die afstand veel snelheid of valt wel mee en moet ik hopen dat er goede kwaliteit koperkabel hier is aangelegd???
Met die afstand zal Bbned jou alleen een 512 abbo leveren...
(Bij een goede provider b.v. Cistron kan je gratis downgraden als de snelheid niet gehaald word)

Verwijderd

Topicstarter
Aan de ene kant wil ik het best doen zo'n snelle ADSL verbinding, maar als ik van die theoretische snelheid maar de helft of minder over hou, dan wordt het een te dure grap. Dan kan ik net zo goed de 1024 of de 2048 van Cistron nemen.

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:48
Verwijderd schreef op 17 november 2002 @ 22:37:
Aan de ene kant wil ik het best doen zo'n snelle ADSL verbinding, maar als ik van die theoretische snelheid maar de helft of minder over hou, dan wordt het een te dure grap. Dan kan ik net zo goed de 1024 of de 2048 van Cistron nemen.
Gewoon aanvragen, dan hoor je vanzelf wat ze je willen leveren.
(Waarschijnlijk 512 of 1024)

Verwijderd

Topicstarter
Okee tnx
Pagina: 1