Toon posts:

LOTR FOTR probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heej..
Ik zit vast in het spel Lord of the rings: fellowship of the ring. Bij die boom die merry en pippin gevangen heeft. Ik weet niet wat ik moet doen... ken iemand me helpen

Of heb iemand een duidelijke walktrough van die game???
Alvast bedankt

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Mischien is lezen van een boek een oplossing ;)

***waarschijnlijk spoilers***

Ik heb m'n "In de ban van de Ring" er even bij gepakt... In het verhaal wordt de boom in vuur gezet met de hulp van gras en een tondel, dit mislukt waarop frodo vervolgens om hulp gaat roepen, laat op dat moment nou net iemand voorbij komen die je kan helpen...

Ik hoop dat je er wat aan hebt ;)

[ Voor 0% gewijzigd door White Dust op 17-11-2002 22:33 . Reden: typo's ]

Verwijderd

Topicstarter
nope ik kan nix in de fik steken en geen hulp roepen...
er zitten allemaal onzichtbare muren om de boom heen...
ik heb alleen een wandelstok en stenen als wapens....
iig bedankt

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-02 20:58
je moet met je stok op de hand van die boom slaan

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:40

KneoK

Not in a million lightyears

Inderdaad gewoon die hand ontwijken en op het moment dat de hand op de grond ligt een flinke tik geven met je stok. Als je dit een aantal keer herhaalt dan komt de hulp uit het boek...

Verwijderd

Topicstarter
weet je het zker? want steeds als ik op die hand sla of gooi krijg ik zoiets van don't do that merry & pippin will be killed....
nou ik zal het ff gaan proberen.

Verwijderd

Misschien een ontzettend lame vraag, maar hoe ontwijk ik Ringwraiths in het begin van het spel. ELLEKE keer word ik gezien door de gasten... ik erger me er dood aan :(

Verwijderd

Sorry dat ik em weer omhoog schop, mar ik wil graag verder met dit spel en het lukt me gewoon echt niet.
Heb ook nog geen walkthrough o.i.d. kunnen vinden, dus hoop echt dat iemand mij kan helpen hiermee
Pagina: 1