Verwijderd
Maare, wie gaat de Servers en Internet koppelingen payen!! (je mot toch wat start cash hebben).
Verwijderd
Eind mei krijg ik een eigen webserver. Deze zal met 100 Mbit/s aan het web hangen.
Kosten regelen we wel...
btw: dpc.nl is al geregged.
Verwijderd
kan ik daar een paginatje laten hosten?
ben dringend op zoek naar wat vrije ruimte.
heb nu 1 pagina draaien op: http://mypage.goplay.com/mo-bees
maar voor mijn nieuwe pagina voor internet starters zoek ik nog een host.
Mo-Bees
Verwijderd
Voor DPC wil ik het tegen kostprijs - sponsoring doen.
Verwijderd
dpc.nl mag dan wel weg zijn maar dutchpowercows.nl is nog vrij.
Het is een debian bak dus superstabiel en ik wou er misschien ook een keyproxy op gaan runnen. We kunnen zelf onze domeinnamen beheren dus het is geen probleem om voor elke proxy een dns entry aan te maken a la wildhagen.dutchpowercows.nl voor wildhagen's proxy enzo.
Interesse? Ik check het forum nog wel maar stuur anders een mailtje naar vlvl@usa.net, die lees ik het vaakst. Ik kan nu nog niet 100% zeker zeggen dat ik het doe want ik moet het nog eerst met m'n partners checken maar wel 95% zeker
en welk bedrijf heb je?
Wat doet het bedrijf allemaal?
INteresseert me wel die I-net business
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Verwijderd
Best leuk zo voor jezelf beginnen
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik weet alleen niet of het handig is om de site op een server neer te zeten waar dataverkeer geld kost. Zoals de site nu gehost wordt achter een kabelmodem is het gewoon gratis. De snelheid is vind ik ook nog wel redelijk.
Als iemand serieus van plan is om het domein te reggen (iemand erbij die het wil betalen is ook handig), dan kan ik de DNS en de hosting van de site wel verzorgen.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
En het lijkt me ook niet erg handig om een nieuwe site te bouwen op de server van TheVins, want dan hebben we (waarschijnlijk)een erg boze chaos (logisch) en twee grote DPC sites (ook wat overdreven)
En mocht erg nog hulp nodig zijn met het bouwen of verbouwen van "de" DPC site, mail me maar....
Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.
Greetinx [eNeRGy]
Verwijderd
nog een ideetje: wat dacht je van email adressen op dutchpowercows.nl... wie wil dat nou niet
ik wil POP3Ik moet alleen nog m'n eigen webmail in elkaar coden
of forwarding...
nu ja... ik weet dat je een gegeven koe niet in de bek moet kijken
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
anders zou je mot kunnen krijgen met Femme, en dat is toch niet de bedoeling, lijkt me.
Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere
Vind wel dat Femme inspraak moet hebben.
DPC is van ons allen.
En denk niet dat hij nog veel tijd heeft om complete DPC site op te zetten.
En Da Vince, tof dat van je internet bedrijfke. Misschien kunnen we een mailinglist koppelen aan dat dutchpowercows.nl.
Zeg maar die nieuwsbrief en nog andere shit, zodat je nieuws en MF afspraken maandag flushes en proxy gebeurtenissen niet mist enzo.
Mailinglists zijn onwijs tof, alleen moet er niet voor elk pietleuterig iets gemailt gaan worden want dan heb je elke dag een mailbom waar je je zelf op hebt geabonneerd!
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Verwijderd
Ik ben met een paar ideetjes gekomen, als Chaos liever z'n eigen server blijft gebruiken snap ik dat vrij goed, als men vind dat Femme het domein moet registreren vind ik dat ook geen probleem, als men vind dat POP3 ook wel handig zou zijn dan zeg ik dat dat ook mijn bedoeling was om naast de webmail te draaien, als men een mailinglist wil hebben dan zeg ik dat we die al hebben maar dat het voor mij geen probleem zou zijn om die op dutchpowercows.nl te hosten etc etc.
Ik heb gewoon een eigen debian linux server op een loeisnelle verbinding (34 Mbit awyeah!) waar vrijwel alles op kan en sta open voor alle ideeen en zet me graag in voor DPC, dus kom maar op met die bruikbare plannen!