Dutch Power Cows: The Internet Service Provider

Pagina: 1
Acties:
  • 216 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Internet toegang.
Met een voorwaarde: een koe draaien.
proxy.dpc.nl

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Goed idee :)

Maare, wie gaat de Servers en Internet koppelingen payen!! (je mot toch wat start cash hebben).

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Ik ben met een idee gekomen. De uitvoering daarvan komt voor rekening van regelneven.

Verwijderd

Zoals ik al eerder heb gezegd:

Eind mei krijg ik een eigen webserver. Deze zal met 100 Mbit/s aan het web hangen.
Kosten regelen we wel...

btw: dpc.nl is al geregged.

• Mior
  • Laatst online: 26-05 20:19
jaja PcDealer, gesponserd door ACSP zekers :D

lol (PcDealer weet waar dit over gaat)

Verwijderd

Geef je ook aandelen uit? En hoe zit het met de beursgang?

Verwijderd

TwwT....,

kan ik daar een paginatje laten hosten?

ben dringend op zoek naar wat vrije ruimte.

heb nu 1 pagina draaien op: http://mypage.goplay.com/mo-bees

maar voor mijn nieuwe pagina voor internet starters zoek ik nog een host.

Mo-Bees

Verwijderd

Mijn webserver wordt commercieel (als in: niet gratis).
Voor DPC wil ik het tegen kostprijs - sponsoring doen.

Verwijderd

Mocht TwwT stiekum een klootzak zijn ofzo ;) (wat ik dus niet denk) of mensen haast hebben... vrijdag de 14e (vandaag dus, nadat ik geslapen heb) gaat mijn eigen commerciele webserver online, op 'slechts' een 34mbit verbinding (triple T3). Net als twwt vragen we standaard geld voor het hosten, maar een dpc pagina wil ik best gratis doen, in ruil voor 1 klein logootje (a la het rackspace logo op tweakers) natuurlijk, we blijven zuinige hollanders ;)

dpc.nl mag dan wel weg zijn maar dutchpowercows.nl is nog vrij.

Het is een debian bak dus superstabiel en ik wou er misschien ook een keyproxy op gaan runnen. We kunnen zelf onze domeinnamen beheren dus het is geen probleem om voor elke proxy een dns entry aan te maken a la wildhagen.dutchpowercows.nl voor wildhagen's proxy enzo.

Interesse? Ik check het forum nog wel maar stuur anders een mailtje naar vlvl@usa.net, die lees ik het vaakst. Ik kan nu nog niet 100% zeker zeggen dat ik het doe want ik moet het nog eerst met m'n partners checken maar wel 95% zeker ;).

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 20:09
WAAR? Waar werk je dan?
en welk bedrijf heb je?
Wat doet het bedrijf allemaal?

INteresseert me wel die I-net business

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Verwijderd

Als je mij bedoelt... ik werk al een tijd bij een Internet bedrijf wat alleen maar (dynamische) sites maakt en ze er ook een beetje bijhost voor de grap. Dat vond ik niet serieus genoeg dus ben ik nu samen met een vriend een eigen internet bedrijfje gestart die goed gaat hosten en sites bouwen enzo.

Best leuk zo voor jezelf beginnen :)

Verwijderd

Ik heb een eigen bedrijf en daarmee dus een inschrijving KvK, kan als iedereen het ermee eens is dus best de naam dutchpowercows.nl laten vastleggen?

Verwijderd

blauwe: ik heb ook eigen bedrijf en KvK etc, dus kan en wil het domein ook vastleggen, maar het grootste voordeel wat ik heb is dat ik zelf lid ben bij de Stichting Internet Domein Registratie dus zelf de DNS volledig kan beheren en veel sneller wijzigingen door kan voeren. Dus dan hoef je niet aan de telefoon te hangen met je provider maar stuur je gewoon een emailtje naar mij en dan is het binnen een paar uur geregeld, ook in het weekend ;) Is dat geen beter idee?

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Go The Vince.

Verwijderd

Prima TheVinz :)

Verwijderd

mooi initiatief, misschien dat er ff overlegd kan worden met chaos over de inhoud van de site????

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
dutchpowercows.nl registreren is een heel goed idee, maar houd dat a.u.b. een beetje stil en post het niet in elke thread. (Remember wat er een tijdje geleden gebeurde met tweakers.nl?)

Ik weet alleen niet of het handig is om de site op een server neer te zeten waar dataverkeer geld kost. Zoals de site nu gehost wordt achter een kabelmodem is het gewoon gratis. De snelheid is vind ik ook nog wel redelijk.

Als iemand serieus van plan is om het domein te reggen (iemand erbij die het wil betalen is ook handig), dan kan ik de DNS en de hosting van de site wel verzorgen.

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Nog een [hulp]-webmaster/designer nodig¿

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

OK, dat is dan geregeld, ik vraag die domeinnaam zo snel mogelijk aan, dat is dan volgende week ergens geregeld, en kan daar ook een site op hosten. De kosten neem ik wel op mezelf, ik vind dat gewoon leuk :). Bovendien kost het toch bijna niets (alleen de domeinnaam) omdat het allemaal op m'n eigen server komt. Ik ga er zelf geen content voor maken maar dat bespreken we nog wel wie dat gaat doen. Chaos?

• Chaos
  • Niet online
Ik ben tegen het overzetten van de site op een andere server. Webmasteren is voor mij reuze makkelijk nu ik op de server kan werken en naar hartelust software kan installeren, crontabjes kan veranderen etc. Als ik dat allemaal via ftp of telnet zou moeten doen wordt het niks.

• Le Mol
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik kan me de reactie van Chaos helemaal voorstellen, ik heb zelf ook een linux server staan en dat is gewoon vet ideaal (scripts en pages direct op de server wijzgen en direct test, geen gedoe met uploaden)en als je dat eenmaal hebt wil je niet terug naar hoe je het vroeger had.

En het lijkt me ook niet erg handig om een nieuwe site te bouwen op de server van TheVins, want dan hebben we (waarschijnlijk)een erg boze chaos (logisch) en twee grote DPC sites (ook wat overdreven)

En mocht erg nog hulp nodig zijn met het bouwen of verbouwen van "de" DPC site, mail me maar....

Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere

• source
  • Laatst online: 24-04 14:51
May the source be with you!
ok, hier ben ik... als er nog interesse is in een flash mannetje geef je maar een gil... voor dpc wil ik wel een cool flash siteje in elkaar draaien!

Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.

• [eNeRGy]
  • Laatst online: 24-04-2025
Ik wil niet veel zeggen, maar Femme heeft vorige week al tegen mij gezegt dat hij www.dutchpowercows.nl ging reggen...

Greetinx [eNeRGy]

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Anyway, hijs nog niet geregged.

:p

Verwijderd

Als iemand 'em snel regt dan kun je 'em mayb wel verkopen >:)

Verwijderd

Het is natuurlijk ook geen enkel probleem om www.dutchpowercows.nl naar Chaos' server te laten wijzen... maar als Femme hem toch al registreert, hij gaat ook lopen kutten met proxynaam.dutchpowercows.nl enzo?

nog een ideetje: wat dacht je van email adressen op dutchpowercows.nl... wie wil dat nou niet :) Ik moet alleen nog m'n eigen webmail in elkaar coden maar dat wou ik toch al gaan doen (binnen nu en zeg twee maanden moet het af zijn)

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Ik betatest um wel.
;)

• NightBird
  • Laatst online: 13:46

NightBird

DPC-Crew Coding
hmz..
Ik moet alleen nog m'n eigen webmail in elkaar coden
ik wil POP3 :)
of forwarding...

:) :)

nu ja... ik weet dat je een gegeven koe niet in de bek moet kijken :)

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• Le Mol
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Misschien TheVinz, zou je ff met Femme kunnen overleggen wat de bedoeling is e.d,
anders zou je mot kunnen krijgen met Femme, en dat is toch niet de bedoeling, lijkt me.

Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere

• Chaos
  • Niet online
Ik vind sowieso dat dutchpowercows.nl eigendom moet zijn van Femme/Webmagix.

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 20:09
Dat DPC eigendom moet zijn van Femme vind ik bullshit.
Vind wel dat Femme inspraak moet hebben.
DPC is van ons allen.
En denk niet dat hij nog veel tijd heeft om complete DPC site op te zetten.
En Da Vince, tof dat van je internet bedrijfke. Misschien kunnen we een mailinglist koppelen aan dat dutchpowercows.nl.
Zeg maar die nieuwsbrief en nog andere shit, zodat je nieuws en MF afspraken maandag flushes en proxy gebeurtenissen niet mist enzo.
Mailinglists zijn onwijs tof, alleen moet er niet voor elk pietleuterig iets gemailt gaan worden want dan heb je elke dag een mailbom waar je je zelf op hebt geabonneerd! :(

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Verwijderd

Luister eens mannuh! ALLES KAN! ;)

Ik ben met een paar ideetjes gekomen, als Chaos liever z'n eigen server blijft gebruiken snap ik dat vrij goed, als men vind dat Femme het domein moet registreren vind ik dat ook geen probleem, als men vind dat POP3 ook wel handig zou zijn dan zeg ik dat dat ook mijn bedoeling was om naast de webmail te draaien, als men een mailinglist wil hebben dan zeg ik dat we die al hebben maar dat het voor mij geen probleem zou zijn om die op dutchpowercows.nl te hosten etc etc.

Ik heb gewoon een eigen debian linux server op een loeisnelle verbinding (34 Mbit awyeah!) waar vrijwel alles op kan en sta open voor alle ideeen en zet me graag in voor DPC, dus kom maar op met die bruikbare plannen!
Pagina: 1