Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vraagje] Wrom niet overal [/]?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Als jullie nou zo prachtig de [/] in het leven hebben geroepen bij React, waarom wordt er dan toch automatisch de volledige sluit-tag gebruikt bij bijvoorbeeld kwoten?

Misschien is het wel _errug_ weinig, maar het verschil tussen [/kwoot] en [/] is toch wel wat en als je nou alle [/kwoots] zou weizigen naar [/], dan verklein je je DB toch wel wat hè :)

Of zou het gebruik van [/] zoveel extra load met zich meebrengen? Want ik denk, dat [/] wel wat meer moeite kost dan [/kwoot], aangezien hij dan moet uitvissen bij welke start-tag ie hoort enzow...

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35

chem

Reist de wereld rond

[/] is alleen maar mogelijkerwijs buggier. Bij veel geneste tags doet-ie z'n best maar het *zou* in exceptionele gevallen fout kunnen gaan...
En tsja, je moet natuurlijk wel het goede voorbeeld geven ;)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Osiris
  • Niet online
* Osiris heeft die tag nog nooit iets fout zien doen hoor, hulde ;) :D

Maar ik vroeg me dus af, of dat ding erg veel extra load veroorzaakde.. If not, is het dan dus niet beter om dat altijd gewoon te gebruiken :) Maar als je zelf nog niet echt zeker van jezelf bent ;) :P Ik heb het iig nog nooit fout zien gaan...

edit:
Met [norml] doet ie het nog niet echt lekker iig...

• chem

chem

Reist de wereld rond

nee, het veroorzaakt absoluut geen hogere load. Hij sluit simpelweg de vorige tag af...

• Osiris
  • Niet online
chem schreef op 17 november 2002 @ 23:39:
nee, het veroorzaakt absoluut geen hogere load. Hij sluit simpelweg de vorige tag af...
Moet er dan niet ff achter gekomen worden WELKE tag hij dan wel niet moet afsluiten?

En de enige reden om [/] dus niet standaard te gebruiken is het feit, dat het soms misschien af en toe buggy is?

• chem

chem

Reist de wereld rond

pretty much...
ik kan geen reden vind wanneer of waarom het fout zou kunnen gaan, maar het KAN altijd ;)

En verder is de content toch auto-generated, dus een paar chars meer of minder...

• Osiris
  • Niet online
Nou ja, okay, 't was maar een idee :) Ik weet verder ook niet hoe veel het in de DB-size zou schelen, magoed :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.