Om GoT ff wat minder helpdesk achitiger te maken, post ik ff een leuke discussie 
Dus, wat vinden jullie?
Microsoft probeert elke nieuwe Windows versie natuurlijk beter en gebruiksvriendelijker te maken.
Voorbeelden:
• Grafische interface van Windows XP, met skins etc
• Nieuwe startmenu in Windows XP
• Security en alles makkelijker te regelen
Wat vinden jullie hier van?
Ik vind het persoonlijk alleen maar nadelig. Tegenwoordig wordt alles door wizards etc gedaan. Soms zijn deze wel makkelijk, maar omzeilen kan meestal ook niet als ze erg onhandig zijn
Ook bijvoorbeeld de beveiliging etc in Windows XP Home Edition. Hier kan ik dus echt niet mee werken. Het kan natuurlijk ook aan mij liggen, maar ik kan er neit mee werken.
Er zitten natuurlijk ook voordelen aan. Zo kunnen "newbies" ook overal mee werken etc. Wat ook weer extra nadelen levert als het fout gaat.
Dus ik vind: Laat het lekker zoals het is, zo kan iedereen er mee werken
[Edit]
P.s. alleen onderbouwde meningen graag
Dus, wat vinden jullie?
Microsoft probeert elke nieuwe Windows versie natuurlijk beter en gebruiksvriendelijker te maken.
Voorbeelden:
• Grafische interface van Windows XP, met skins etc
• Nieuwe startmenu in Windows XP
• Security en alles makkelijker te regelen
Wat vinden jullie hier van?
Ik vind het persoonlijk alleen maar nadelig. Tegenwoordig wordt alles door wizards etc gedaan. Soms zijn deze wel makkelijk, maar omzeilen kan meestal ook niet als ze erg onhandig zijn
Ook bijvoorbeeld de beveiliging etc in Windows XP Home Edition. Hier kan ik dus echt niet mee werken. Het kan natuurlijk ook aan mij liggen, maar ik kan er neit mee werken.
Er zitten natuurlijk ook voordelen aan. Zo kunnen "newbies" ook overal mee werken etc. Wat ook weer extra nadelen levert als het fout gaat.
Dus ik vind: Laat het lekker zoals het is, zo kan iedereen er mee werken
[Edit]
P.s. alleen onderbouwde meningen graag