weet iemand misschien hoe je met een fire storm dual power gamepad van thrustmaster truukjes moet doen in fifa 2003, want ik kom er echt niet uit. Heb volgens mij elke knoppen combinatie al uitgeprobeerd.
ah, deze is voor mijmaurits187 schreef op 17 november 2002 @ 21:22:
weet iemand misschien hoe je met een fire storm dual power gamepad van thrustmaster truukjes moet doen in fifa 2003, want ik kom er echt niet uit. Heb volgens mij elke knoppen combinatie al uitgeprobeerd.
de knop onderop rechts (de linkse is start/pauze) die fungeert als shift toets, en daar kunnen dus ook de trucjes mee (trucjes gaan toch met shift?)
yo thanx, ik ga het zo gelijk check'n.
Hoe maak je trucies met het toetsenbord?
Met Q indrukken (op het toetsenbord) stuur je de mannen vooruit.
Wat vooral helpt is langs de lijn rennen, op q drukken een aanvaller zoekt positie in het strafschop gebied en dan met A voorgeven dan heb je bijna altijd een goal (als je man vrij staat tenminste)
Met Shift en pijltjes toesten kun je trucjes uithalen, ook spatiebalk doet wat dingen met de bal
Vrije trappen kun je richten met de pijltjes toetsen (rode cirkel tussen de doelpalen)
En met inhouden van shift en de pijltjes toetsen kun je effect geven (let op de bal aan de linker kant van je scherm)
nu is het een kwestie om op het juiste moment op D te drukken (in het groene dus) en dan is het bijna altijd een goal
Wat vooral helpt is langs de lijn rennen, op q drukken een aanvaller zoekt positie in het strafschop gebied en dan met A voorgeven dan heb je bijna altijd een goal (als je man vrij staat tenminste)
Met Shift en pijltjes toesten kun je trucjes uithalen, ook spatiebalk doet wat dingen met de bal
Vrije trappen kun je richten met de pijltjes toetsen (rode cirkel tussen de doelpalen)
En met inhouden van shift en de pijltjes toetsen kun je effect geven (let op de bal aan de linker kant van je scherm)
nu is het een kwestie om op het juiste moment op D te drukken (in het groene dus) en dan is het bijna altijd een goal
Kan iemand mij vertellen of het met de fire storm dual power gamepad van thrustmaster veel beter speelt als met toetsenbord of maakt het niet veel uit ? Ik ben namelijk aan het overwegen om die te gaan kopen @ HCC
.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
zelfde knop en dan met je knuppeltje het rondje in de bal bij de meter bewegenmaurits187 schreef op 17 November 2002 @ 21:38:
ja het werk, heb al een paar truukjes kunnen doen bedankt he, maar weet iemand toevallig ook hoe je nou precies vije trappen kan nemen, kan je ook een bal buitenkant voet schieten of loppen.
Weet iemand ook hoe dit werkt met een Gravis Xterminator??? Of kan iemand mij misschien zijn config voor deze controller sturen?
May the force be with you!!
onder de opties,waar dus ook camerastand enzo is in te stellen,klik je even een aantal pagina's verder totdat je komt bij de pagina voor controls. standaard staat deze pagina op de toetsenbord ingesteld. maar als je daar dus even op die dubbele pijl naar rechts klikt kom je zo bij je gamepad en dus ook bij de controls. kan je gelijk zien welke knop waar voor staat.
Je hebt helemaal gelijk, maar daar staat dan weer niet in welke knoppen ik op mijn gamepad voor de "special" moves moet gebruiken......
May the force be with you!!
Pagina: 1