Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
mijn gigabyte radeon 8500 ging met het slecht en erg zijnig aangebrachte koelpasta naar goed aangebrachte sliconen pasta bij het geheugen omdat ik eens met arctic silver geheugen verneukt heb en dat zit wel op de core. nu haalt het geheugen 347 tegen eerst 317... duss.. de core is er niet veel verder mee gekomen, maar er moet dan eerst waterkoeling opkomen ofzo...
zoooo..... waar heb jij nederlands leren schrijvenroedie schreef op 17 november 2002 @ 21:36:
mijn gigabyte radeon 8500 ging met het slecht en erg zijnig aangebrachte koelpasta naar goed aangebrachte sliconen pasta bij het geheugen omdat ik eens met arctic silver geheugen verneukt heb en dat zit wel op de core........
-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-
Moet dat nou weer? Ok, leestekens en goed gespelde woorden en zinne verduidelijken de boel maar tochEntonoX schreef op 17 november 2002 @ 22:33:
[...]
zoooo..... waar heb jij nederlands leren schrijven![]()
Was al redelijk bekend dat het handig is de koelpasta te vervangen, voor betere resultaten.....leuk ook dat het zoveel dan voor je uitmaakt