Pinnen Modem connector op SB PCI 128?

Pagina: 1
Acties:

• Mephix
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Ik ben op zoek naar de functie van de aansluiting 'Modem' op een soundblaster pci 128.

Het gaat me dan met name om de functie van de pinnen binnen die connector. Dus welke pin is wat. Ground, spk, mic, etc. Dit om hem aan een modem te knopen voor handsfree bellen.

Ik kom er met google en de support pages van creative niet uit :(

als iemand het dus weet, of weet waar ik het zoeken moet, graag

• MARTIJN_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-07 17:05

MARTIJN_

<<---^|^--->>

Dat staat dacht ik in de handleiding(een pdfje) op de cd. ik dacht dat alleen voor het modem geluid was en niet voor een mic, voor een microfoon zit meestal een stekkerbus op de modem.

PGEQRZEM

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-08 21:35

ThaHandy

Discovery Channel

een modem heeft ook vaak aansluiting voor een mic en speaker en kan je daar je handsfree set op aansluiten :)

• Mephix
ThaHandy schreef op 18 November 2002 @ 09:15:
een modem heeft ook vaak aansluiting voor een mic en speaker en kan je daar je handsfree set op aansluiten :)
Dat is nu net het probleem.. ik heb geen handsfree set. Ik wil dus de boxen en de mic via de geluidskaart op het modem krijgen.

Wat ik anders doe is de mic direct op het modem en de spk in de line-in van het modem. Weet alleen niet of de mic het dan goed doet.

• Mephix
MARTIJN_ schreef op 18 November 2002 @ 09:10:
Dat staat dacht ik in de handleiding(een pdfje) op de cd. ik dacht dat alleen voor het modem geluid was en niet voor een mic, voor een microfoon zit meestal een stekkerbus op de modem.
die niet schijnt te werken? Ik heb er zo'n mic aan gehangen op zo'n standaardje van creative.. zo'n ding die je overal ziet. Alleen krijg ik dus geen geluid de lijn op. Ook met zo'n combo hoofdtelefoon werkt het niet..

vaag