Ik ben Ice age aan het backuppen, door gebruik te maken van de "DVD-9 to DVD-5 guide" van doom9. Maar nou heb ik het probleem dat als ik de video stream demux, dat dan de "20th century fox"-intro 2 keer afspeelt. Daardoor lopen het geluid en de subtitles niet meer synchroon als ik ze weer in vobs heb getoverd met Maestro.
Ik re-encode de video met CCE.
Ik heb geprobeerd om eerst er een avi van te maken met VFAPI en dan knippen met VirtualDub. Dat lukt wel, maar dan wil CCE de avi niet meer accepteren.
En ik heb geprobeerd met Sonic Vegas de video te knippen en encoden, maar die neemt Maestro niet aan.
Het liefst wil ik de video eerst knippen (zonder dat ie de hele MPEG-2 file gaat encoden) en dan kunnen importeren in CCE om er dan mee verder te gaan.
Weet iemand hoe ik dat kan bereiken?
Ik re-encode de video met CCE.
Ik heb geprobeerd om eerst er een avi van te maken met VFAPI en dan knippen met VirtualDub. Dat lukt wel, maar dan wil CCE de avi niet meer accepteren.
En ik heb geprobeerd met Sonic Vegas de video te knippen en encoden, maar die neemt Maestro niet aan.
Het liefst wil ik de video eerst knippen (zonder dat ie de hele MPEG-2 file gaat encoden) en dan kunnen importeren in CCE om er dan mee verder te gaan.
Weet iemand hoe ik dat kan bereiken?
Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM