Toon posts:

[winxp] Runtime error*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste tweakers , als ik een en proggie wil opstarten via een cd , krijg ik een fout : kan runtime.exe niet vinden . Maar volgens mij ligt het aan dos , want het proggie draait alleen onder dos . Wie kan mij helpen . Alvast bedankt .

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Misschien is het slim om even dit te lezen: Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10
In Windows Operated Systems zien we graag je OS in de topictitel ;).

Verder zou je hier even naar kunnen zoeken op support.microsoft.com, Google of een van de twee GoT-searches ;).

Verwijderd

effe virus scan doen of ad ware overheen gooien

Verwijderd

Topicstarter
Compubiter schreef op 17 November 2002 @ 20:52:
Misschien is het slim om even dit te lezen: Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10
In Windows Operated Systems zien we graag je OS in de topictitel ;).

Verder zou je hier even naar kunnen zoeken op support.microsoft.com, Google of een van de twee GoT-searches ;).
Sorry ik wist niet waar ik moest plaatsen dus heb ik het maar hier gedaan :o

O ja virus scan heb ik al gedaan .

• Compubiter

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 17 November 2002 @ 20:55:
Sorry ik wist niet waar ik moest plaatsen dus heb ik het maar hier gedaan :o
Hij staat hier wel goed, alleen weten we niet welk OS je gebruikt. Is waarschijnlijk wel nuttig om te weten.
Voor de duidelijkheid zou je het subject tussen haakjes "[]" kunnen zetten, bijvoorbeeld om welke windows versie het gaat.
En zoals ik al zei: Kijk even op een van die sites, hier is namelijk redelijk wat over te vinden :).

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Misschien heeft dit te maken met spelletjes die DOS4GW nodig hebben ofzow? Althans, zo heette dat bestand volgens mij...

Verwijderd

Topicstarter
O sorry mijn OS is windows xp pro nl .

• Compubiter

Compubiter

Think again

Misschien heb je hier iets aan: Troubleshooting Run-Time Error Messages
Run-Time errors kunnen door een heleboel factoren worden veroorzaakt, dus wellicht is het even makkelijk om aan te geven om wat voor programma het gaat, of het alleen dan optreedt, dat soort dingen.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik zo onduidelijk ben , het is een oefen-cd ( voor het vak VCA ) van school . Als ik de cd in de cd-rom stopt krijg ik die error .

• Compubiter

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 17 november 2002 @ 21:13:
Sorry dat ik zo onduidelijk ben , het is een oefen-cd ( voor het vak VCA ) van school . Als ik de cd in de cd-rom stopt krijg ik die error .
Wellicht is het programma dan toch te oud, misschien compatibiliteitsmode, maar zoals ik zei, volg even een van die linkjes ;).
Pagina: 1