Console mp3/wav mixer voor Linux

Pagina: 1
Acties:

• FMFREAK
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-05-2023
Ik vraag me af of er een programma bestaat dat 2 wav of mp3 bestanden kan mixen tot 1 mp3/wav bestand. Het gaat dus niet om 2 bestanden achter elkaar te plakken, maar echt door elkaar heen te mixen. Gewone mixers (met de soundkaart als output) zijn er genoeg. Maar het programma dat ik zoek is via de search en met google bijna niet te vinden.
Het gaat om een command-line programma iets als:
mixer <inputfile1> <inputfile2> <outputfile> en waarbij je dan eventueel de tijden op kan geven.
Ik kan het niet vinden 8)7

Soms zit het mee, vaak zit het tegen

Verwijderd

http://freshmeat.net/browse/120/?topic_id=120
daar zie ik toch een paar imo mooie screenshots staan.. wie weet is 't wat :)

Verwijderd

Kan 'sox' dat niet?

• FMFREAK
Dystopia. Zoals ik al schreef moet het vanaf de command line werken. Dus niet grafisch.
En SOX kan toch alleen audio formaten omzetten toch niet mixen ?

Verwijderd

Je wilt met een CLI prog muziek mixen? Wat stel je je daarbij voor? Iets met ncurses?
Op die URL die ik gaf staan geen suggesties die interessant zijn? Dan zal 't waarschijnlijk niet bestaan. Je kunt Sourceforge ook nog proberen natuurlijk maar weinig kans als 't op FM niet bekend is.

• FMFREAK
Nou ik heb twee filetjes. 1 met gesproken woord 1 met muziek. Nu wil ik die twee mixen, maar omdat het vanuit een perlscript moet gebeuren, is het het makkelijkst om dat via een command line tooltje te doen. Dus als je iets weet.

Pagina: 1