Apple muis op gewone pc.

Pagina: 1
Acties:
  • 273 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023
Ik vind deze muisjes wel zo gaaf, dat ik ze op mijn eigen PC wil gebruiken.

Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/7/248/2041/210/store.apple.com/Catalog/US/Images/learnmore_pro_mouse.jpg

Alleen gaat dat werken ??? De USB verbinding moet lukken, alleen zal Windows de muis goed herkennen ? En dat ik hem ook kan gebruiken, icm met bijvoorbeeld Ctrl dat ik dan rechtermuisklik krijg ???

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Ctrl, rechtermuisklik? :?

De muis zal het prima doen, het is een muis en die werken nu eenmaal op een bepaalde manier, de knoppen zullen standaard ook wel werken..

Wil jij echter speciale functies, dan moet je die middels software ondersteunen, en of er PC drivers zijn voor een Mac muis.. Geen idee maar het lijkt me sterk..

• RVW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-12 15:28

RVW

Het gaat wel werken (Windows herkent muis zeker weten), alleen die control klik doet geen rechtermuisknop na, dus daar moet je iets anders voor verzinnen!

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-12 08:59

Metten

ik hou het graag simpel

hij werkt inderdaad gewoon als USB muis. Voor die rechtermuisknop zit wel een toets op je toetsenbord natuurlijk (naart de startknop ;).

Let alleen wel op dat het snoer van deze muis extreem kort is, hij is namelijk gemaakt om in het toetsenbord te steken.

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

TripleM schreef op 17 november 2002 @ 20:49:
Ctrl, rechtermuisklik? :?

De muis zal het prima doen, het is een muis en die werken nu eenmaal op een bepaalde manier, de knoppen zullen standaard ook wel werken..

Wil jij echter speciale functies, dan moet je die middels software ondersteunen, en of er PC drivers zijn voor een Mac muis.. Geen idee maar het lijkt me sterk..
knoppen?
speciale functies?
tis 1 grote knop, man! :D
8)7
maarja, hij werkt wel, net als t toetsenbord, maar t snoer is idd kort, gelukkig heb je verlend dingen dervoor :)
of je kan em in je toetsenbord pluggen, als je daar de mogelijkheid toe hebt :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:08

Zoefff

❤ 

Okyah schreef op 17 November 2002 @ 22:42:
[...]

knoppen?
speciale functies?
tis 1 grote knop, man! :D
8)7
maarja, hij werkt wel, net als t toetsenbord, maar t snoer is idd kort, gelukkig heb je verlend dingen dervoor :)
of je kan em in je toetsenbord pluggen, als je daar de mogelijkheid toe hebt :)
Ja, maar als je op een Apple de <ctrl> knop induwt, dan word je muisknop een rechter-muisknop...

Topicstarter wil weten of dat in Windows ook zo is :) (heb zelf geen id overigens, is er niemand van wie je zo'n muisje kan lenen?)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Zoefff schreef op 17 November 2002 @ 22:44:
[...]

Ja, maar als je op een Apple de <ctrl> knop induwt, dan word je muisknop een rechter-muisknop...

Topicstarter wil weten of dat in Windows ook zo is :) (heb zelf geen id overigens, is er niemand van wie je zo'n muisje kan lenen?)
kheb em even gehaald en em in mn pc gestoken --> :)
kheb XPpro en hij werkt direct, maar met ctrl, of die naast mn windows toets krijg ik geen rechtermuisklikje :/
even wat zooi tryen :)
zooi, ik weet nog niet hoe ik rechtermuisknop moet gebruiken :/
maarja, ik ga nu naar bed, maar als muis werktie dus idd direct :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• TripleM
  • Laatst online: 20-11-2024
Ah ik dacht dat het ding twee knoppen aan de zijkant had ofzo, heb zo'n ding nooit gebruikt.. Maar het is logisch dat die CTRL actie niet werkt, dat doet software.. En tenzij je drivers hebt voor dat ding gaat het dus niet werken..

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:17
Ik was laatst bij RAF en daar speelde ik met die nwe Mac, ook met bovengenoemde muis en ik klikte 1maal, ging gelijk t alarm in de winkel af, heel RAF in rep en roer!

Winkel was laatst grondig verbouwd, reden er een stel imbicielen de winkelpui aan gort en staken die auto in brand, weg RAF! :S Vandaar het hoge alarmgehalte in de winkel :D

..::System Specs::..

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-12 08:59

Metten

ik hou het graag simpel

wat dat in amsterdam (rijnstraat) :?

• Foxke
  • Niet online
TripleM schreef op 18 november 2002 @ 00:06:
Ah ik dacht dat het ding twee knoppen aan de zijkant had ofzo, heb zo'n ding nooit gebruikt.. Maar het is logisch dat die CTRL actie niet werkt, dat doet software.. En tenzij je drivers hebt voor dat ding gaat het dus niet werken..
Die 2 knoppen moet je indrukken om te slepen
Je muis blijft dan omhoog zitten :)

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-12 15:59

Korakal

Up up up!

Metten schreef op 18 November 2002 @ 11:12:
wat dat in amsterdam (rijnstraat) :?
nee Lelystad :Y)

• Djeen
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-12-2021
Account verwijderd

[ Voor 87% gewijzigd door Djeen op 07-01-2015 19:14 ]

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:11
Ik heb deze muis nu ook aan mijn PC hangen (windows XP) en heeft iemand enig idee hoe ik rechter muistoets kan activeren?

Misschien de knop langer dan 2 sec indrukken voor rechter muis toets?

[ Voor 23% gewijzigd door B___MAN op 30-09-2006 10:42 ]

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:10
http://www.geocities.com/pronto4u/applemouse.html Dit is wat je zoekt. Weet niet of het werkt!
Pagina: 1