Ik heb jullie gids gelezen en alles geprobeerd maar het werkt nog steeds niet , eerst werkte het wel maar door een fout is het gereset en nu krijg ik het niet meer in werking ,
mijn specs:
PC I
computer naam : ONDER
LAN kaarten :
*SiS 900 Based --> Acces direct met internet
*Realtek RTL8139 --> Acces naar de hub
netwerknaam : THUIS
PC II
computer naam : BOVEN
LAN kaart : SIS 900 Based
--> Probleem : Ik heb onder dus internet maar krijg geen internet boven , terwijl shared files enzo wel werken
Ik heb boven ip 192.168.0.2 gezet en onder bij de realtek 192.168.0.1. Allebei via 255.255.255.0 subnet. Boven heb ik Gateway 192.168.0.1
Ik heb vanalles geprobeerd , Wingate Winproxy Sygate .... Niets werkt , zou iemand zo vriendelijk willen zijn om een stap voor stap plan te kunnen geven zodat ik op internet kan met beide PC's ? dank je
mijn specs:
PC I
computer naam : ONDER
LAN kaarten :
*SiS 900 Based --> Acces direct met internet
*Realtek RTL8139 --> Acces naar de hub
PC II
computer naam : BOVEN
LAN kaart : SIS 900 Based
--> Probleem : Ik heb onder dus internet maar krijg geen internet boven , terwijl shared files enzo wel werken
Ik heb boven ip 192.168.0.2 gezet en onder bij de realtek 192.168.0.1. Allebei via 255.255.255.0 subnet. Boven heb ik Gateway 192.168.0.1
Ik heb vanalles geprobeerd , Wingate Winproxy Sygate .... Niets werkt , zou iemand zo vriendelijk willen zijn om een stap voor stap plan te kunnen geven zodat ik op internet kan met beide PC's ? dank je