Th7II bracket gesloopt :(

Pagina: 1
Acties:

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:34

Wimo.

Shake and Bake!

Topicstarter
Ik heb een klein probleempje :/ Ik heb een p4 waterblok wat altijd netjes heeft gedraait tot een paar weken geleden.. toen ben ik (tijdelijk)overgestapt naar een coolermaster koeler.. Aangezien de coolermaster een andere bevestigings manier heeft heb ik het originele bracket verwijderd en de coolermaster versie erop gezet.

So far so good, maar nu komt het.. vandaag wilde ik m'n waterblok terugzetten en jawel, mijn oude bracket naar de klote |:(

Vandaar mijn vraag.. waar kun je ze kopen? Ik heb iedere computerwinkel hier inde buurt al afgebeld maar geen van allen heeft er toevallig een over.. Voor zover ik weet gebruikt ieder moederboard hetzeflde formaat bracket (478 btw) dus als iemand een shop weet hoor ik het graag!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:19

Mentalist

[avdD]

Misschien stom, maar kun je niet gewoon in V&A vragen of iemand nog zo'n board heeft wat kapot is?

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 12:23

Gamer

Electrified

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:34

Wimo.

Shake and Bake!

Topicstarter
W3ird_N3rd schreef op 17 November 2002 @ 22:44:
Misschien stom, maar kun je niet gewoon in V&A vragen of iemand nog zo'n board heeft wat kapot is?
Heb ik ook gedaan ;) Heb 1 reactie gehad en wacht nu op zijn antwoord

• Lief Adje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:53

Lief Adje

Love is in the air

kijk anders ff of je een oud socket 423 mobo te pakken kunt krijgen >:)

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest