Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

nokia, samsung of sony bij ben

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ben abbo bij ben, en nu komen ze met een aanbieding voor een nieuwe telefoon:

maar welke moet ik kiezen?

- nokia 6310
- nokia 5210
- sony ericsson t681 ( euro 19,- )
- samsung sgh-a300
- nokia 8310

heeft nokia nog steeds problemen met display uitval?
hoef geen uitgebreide spelletjes / gadgets ofzo, slechts betrouwbaarheid / handzaamheid en duidelijkheid.
TIA

Verwijderd

Kijk eens op www.kieskeurig.nl en beslis aan de hand van die gegevens/gebruikerservaringen welke telefoon je wilt. Wij kunnen niet voor je kiezen, dat moet je zelf doen.

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Als ik zelf uit die toestellen een keuze zou moeten maken: T68i

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 november 2002 @ 20:25:
Kijk eens op www.kieskeurig.nl en beslis aan de hand van die gegevens/gebruikerservaringen welke telefoon je wilt. Wij kunnen niet voor je kiezen, dat moet je zelf doen.
ik ben een noob op telefoongebied, en zou een nokia kiezen enkel omdat ik die het leukst eruit vind zien, en vraag gewoon advies....

ik heb het idee ( ;) ) dat hier veel medetweakersa zitten die ervaring hebben met de toestellen, en vandaar deze vraag van mij.

( ben me bewust dat dit een opsomming lijkt, maar vergeef mij voor 1 keer !! )

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-11 21:51
Je kunt van elke telefoon info opzoeken; en kijken welke het beste bij je past :)

[google=review 8310]
[google=review 6310]
[google=review 5210]
[google=review a300]
[google=review t68i]

Je kunt zelf het ebste bepalen welke je wilt. De een heeft totaal andere handige fucties als de ander. Wij kunnen niet weten wat jij uiteindelijk handig zal gaan vinden...

Dit topic is gesloten.