XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
[ Voor 0% gewijzigd door WhizzCat op 17-11-2002 20:01 . Reden: typo :( ]
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Verwijderd
Iedereen had een speciale move om de koning te killen (of waren alle "slag" moves een animatie?")
Voor de rest wast wel geinig ja, flink lang gespeeld
edit:
Ik herken je screenie wel, alhoewel er ook een veel mooiere versie is geweest, die heb ik het meest gespeeld
Ik wou net zeggen, ik speelde em altijd op EGA met 16 kleuren *zucht* dat waren idd nog eens tijdenVerwijderd schreef op 17 November 2002 @ 20:03:
was relext!
Iedereen had een speciale move om de koning te killen (of waren alle "slag" moves een animatie?")
Voor de rest wast wel geinig ja, flink lang gespeeld
edit:
Ik herken je screenie wel, alhoewel er ook een veel mooiere versie is geweest, die heb ik het meest gespeeld
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
dat was echt lache spel. Elk stuk had een eigen aanval
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Maar de screenshot is wel van een hele oude versie, ik heb altijd een iets nieuwere versie gespeeld. Battle Chess 4000 enzo waren best uitmelkerij, maar voor de rest: topspel
Verwijderd
Die hele oude versie heb ik trouwens nog wel ergens....
Dit speelde ik "vroeger" al op m'n 8088... Back to the old days.
Ik denk dat ik binnenkort maar eens de zolder op duik... Kijken of mijn P4 2,0 met WinXp dit aankan...
"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham
m'n vriendin heeft hem geloof ik nog op haar amiga
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Was aan het zoeken (google en fora) maar kon echt niets vinden (wel oneindig veel pagina's over hoe geweldig het wel niet was
"Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit ... "
C:\>_
vroeger nog de EGA versie gespeeld op mijn 386 sx-je...
was lachen
Clowns to the left of me, Jokers to the right
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Was vooral leuk omdat je na dagen spelen nog eens een nieuwe animatie te zien kreeg, omdat je die combinatie van slaan nooit eerder had gemaakt.
Was wel leuk. Was vorig jaar trouwens nog bij de V&D te koop in Sneek. Ook bij DynaByte heb ik het een keer zien liggen geloof ik.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ