Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op
pagina werkt bij mij wel
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 16:36
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Verder lopen er ook flink wat Gotters rond (Tomsworld, Bolk, etc)
Verwijderd
//edit: ow
jaja, een link dat de smilies van tweakers komen..Verwijderd schreef op 17 November 2002 @ 19:45:
Dr, Maverick en Bolk zijn dacht ik ook (goede) bekenden hiero, dus het zal vast wel goed zittenbovendien staat er bij de faq een link naar tweakers.net
maar goed, als er zoveel tweakers bekenden zitten, zal het wel goed zijn
Virussen? Scan ze hier!
Haso2000 schreef op 17 november 2002 @ 19:43:
ja, idd.. maar is dit niet van een standaard 'skin', of is t echt zelf gemaakt (door GoT)?
De paarse layout hier die je ziet is weliswaar een skin, maar wel _onze_ skin, _onze_ layout.
Dan zit het niet perse goed natuurlijkBalusC schreef op 17 november 2002 @ 19:45:
DR = ex-modje.. Zal wel goed zitten lijkt me?
Verder lopen er ook flink wat Gotters rond (Tomsworld, Bolk, etc)
Maar ik denk niet dat we ons er echt druk om moeten maken.
Je kan toch niet het typische gebruik van 2 kleuren (paars en.. paars) copyrighten op de een/andere manier? Kan me wel voorstellen dat je het erg lame vindtACM schreef op 17 November 2002 @ 19:55:
[...]
De paarse layout hier die je ziet is weliswaar een skin, maar wel _onze_ skin, _onze_ layout.
[...]
Dan zit het niet perse goed natuurlijk
Maar ik denk niet dat we ons er echt druk om moeten maken.
Het lijkt eigenlijk alleen op GoT voor wat betreft dus die kleuren en de icoontjes.
Verder lijkt ie niet meer of minder op GoT dan al die andere fora
Saved by the buoyancy of citrus
Maar ik ben niet de hoogste instantie hier hoor
Kijk maar uit met zulke gedachtes. Er zijn wel es gevallen voor gekomen waarbij de ene site de andere aanklaagde vanwege een erg duidelijke gelijkenis. Juist de kleurstelling is bij ons uniek, dus ook die kleurstelling zou te copyrighten kunnen zijn, zeker in combinatie met de gele tekstjes etc etc.Cyphax schreef op 17 November 2002 @ 20:00:
Je kan toch niet het typische gebruik van 2 kleuren (paars en.. paars) copyrighten op de een/andere manier? Kan me wel voorstellen dat je het erg lame vindt
Het lijkt eigenlijk alleen op GoT voor wat betreft dus die kleuren en de icoontjes.
Magoed, ik denk niet dat we er al te moeilijk over moeten doen. Zeker niet bij dat soort kleine sites. Als nou anandtech onze frontpage zou kopieren lag het anders natuurlijk
hoeveelste topic is dit trouwens? nummer 5 alweer ofzo
/edit: oorsprong is trouwens http://independence.homelinux.com/forum
daar komen grote namen zoals JvS, Wasigh ed ook voor
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Belgacom die hebben een soort "groen" laten zoeken en dat gepatenteerd en er zijn al een aantal bedrijven die die kleur hebben moeten verwijderen van de rechter.ACM schreef op 17 November 2002 @ 20:10:
[...]
Kijk maar uit met zulke gedachtes. Er zijn wel es gevallen voor gekomen waarbij de ene site de andere aanklaagde vanwege een erg duidelijke gelijkenis. Juist de kleurstelling is bij ons uniek, dus ook die kleurstelling zou te copyrighten kunnen zijn, zeker in combinatie met de gele tekstjes etc etc.
Magoed, ik denk niet dat we er al te moeilijk over moeten doen. Zeker niet bij dat soort kleine sites. Als nou anandtech onze frontpage zou kopieren lag het anders natuurlijk
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Verwijderd
Cyphax schreef op 17 november 2002 @ 20:00:
[...]Je kan toch niet het typische gebruik van 2 kleuren (paars en.. paars) copyrighten op de een/andere manier? Kan me wel voorstellen dat je het erg lame vindt
Dus wel he
Herinner je nog die rechtzaak van KPN over de kleur Groen welke een andere telefoonmaatschappij gebruikte....
Bolk schreef op 17 November 2002 @ 22:18:
irc.tweakers.net/beta
hoeveelste topic is dit trouwens? nummer 5 alweer ofzo
/edit: oorsprong is trouwens http://independence.homelinux.com/forum
daar komen grote namen zoals JvS, Wasigh ed ook voor
Kom ik daar?
* JvS weet van niets
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
http://independence.homel...?action=showprofile&id=53JvS schreef op 17 november 2002 @ 22:38:
[...]
Kom ik daar?
* JvS weet van niets. Of is dat dat flightsimulator gebeuren?
Zal jij wel niet zijn dan
http://independence.homel...m/viewtopic.php?topic=260 ownee?JvS schreef op 17 november 2002 @ 22:38:
[...]
Kom ik daar?
* JvS weet van niets. Of is dat dat flightsimulator gebeuren?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
wat jij wilt
Reclame? dat forum is zo traag als een pinguin die achteruit skiet. Stelt nix voor hoor. en de afgelopen maand is er wel 1 post gezet geloof ikWhite Dust schreef op 17 november 2002 @ 22:54:
hmz, dit is natuurlijk wel mooie gratis reclame voor andermans fora software
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Ik zie ook een faq
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 16:36
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
LOL
Grappig dat DR eigen software aan het maken is
DR?We Are Borg schreef op 17 November 2002 @ 23:34:
[...]
LOL
Grappig dat DR eigen software aan het maken is
NeeVerwijderd schreef op 17 november 2002 @ 22:24:
[...]
Dus wel he
Herinner je nog die rechtzaak van KPN over de kleur Groen welke een andere telefoonmaatschappij gebruikte....
Die herinner ik me niet dus I stand corrected
Alleen zou ik me (zoals vele anderen erover denken zo te zien) toch geen zorgen over maken
Je zou ze kunnen vragen of ze de kleuren willen veranderen maar die kleuren en de icoontjes zijn de enige overeenkomsten dus dat valt nog mee
(men zou GoT ws niet zomaar verwarren met dat forum, 't is verder geen ripoff van dit forum iig)
Saved by the buoyancy of citrus
[/spuit 11]
Komt vast door het Tweakers /. effectBolk schreef op 17 November 2002 @ 22:56:
Reclame? dat forum is zo traag als een pinguin die achteruit skiet. Stelt nix voor hoor. en de afgelopen maand is er wel 1 post gezet geloof ik
Specs ][ [DPC] rc5-72 stats ][ 7758 3D Marks 2001 compare url