Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)
Beste DDD, wordt alsjeblieft niet boos, maar soms moet je voor de zekerheid even hele domme vragen durven stellen : weet je zeker dat je de stekkers van toetsenbord en muis niet verwisseld hebt ?
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
Geeft niks, is een hele normale vraag. Ja! ik heb muis en keyboard omgewisseld, in andere poorten geprobeerd (muis in a, kb in c etc.) alles door elkaar... Maar ik neem aan dat als mijn keyboard werkt in a, dat die andere a dan toch wel voor de muis moet zijn. Toch?
Is het zo'n goedkope (dus met een mechanische schakelaar) of een goede?
Toetsenbord is (niet officieel, maar in de praktijk) hot pluggable. Muis is dat niet. Met zo'n schakelaar gaat dat dus slecht werken...
Toetsenbord is (niet officieel, maar in de praktijk) hot pluggable. Muis is dat niet. Met zo'n schakelaar gaat dat dus slecht werken...
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
muis werkt ook prima achter een switch hoor..moet wel eentje van goede kwaliteit hebben...in zo'n beetje elk server rack zit een consoleswitch dus lijkt me sterk dat het niet werkt;)
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Nah, tis helaas zo'n goedkope! ergste is eigenlijk nog wel dat ik degradatie heb van beeld kwaliteit. een irritante balk in beeld. Nah ja, toetsenbord doet het, da's het belangrijkste. Maar muis kan ik waarschijnlijk vergeten ja. Enig idee wat de betere modellen ongeveer kosten??? Ik vrees dat ik anders mijn normale pc appart los moet koppelen en de rest van het newtek waarbij het ziet zo veel uitmaakt er op aan sluiten. Het klonk allemaal zo leuk!
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 november 2000 14:12 schreef amsterdammertje het volgende:
muis werkt ook prima achter een switch hoor..moet wel eentje van goede kwaliteit hebben...in zo'n beetje elk server rack zit een consoleswitch dus lijkt me sterk dat het niet werkt;)[/quote]Ik heb ik een rack nog nooit een mechanische KVM switch zien hangen.... wel electronische modellen...lees wat ik schrijf
Electronische heb je zo vanaf 250 piek ex BTW. voor een twee poorts model.
muis werkt ook prima achter een switch hoor..moet wel eentje van goede kwaliteit hebben...in zo'n beetje elk server rack zit een consoleswitch dus lijkt me sterk dat het niet werkt;)[/quote]Ik heb ik een rack nog nooit een mechanische KVM switch zien hangen.... wel electronische modellen...lees wat ik schrijf
Electronische heb je zo vanaf 250 piek ex BTW. voor een twee poorts model.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Pagina: 1