Ik heb al een tijdje last van een heel vreemde lag. Ondanks dat mijn ping slechts 30-100 is, word ik op sommige momenten "vastgehouden" in het spel. Dit duurt enkele seconden waarin mijn bewegingen niet door de server worden geregistreerd: schieten zie ik alleen op mijn scherm gebeuren, als het voorbij is heb ik al mijn kogels nog.
Het vreemde is:
* ping 30-100 >
* TIJDENS de lagstoot is de ping ook 30-100 > (volgens net_graph)
* andere spelers zie ik tijdens de stoot wel gewoon rondlopen en me meestal afknallen
* als de lagstoot voorbij is, hoor ik altijd het geluid dat je op de_aztec krijgt als je door het water loopt.
Ligt dit aan de server, mijn internetverbinding of is het iets softwarematigs aan mijn kant?
Het is ongelooflijk irritant, omdat het dikwijls op een slecht moment gebeurt: als ik pal tegenover een tegenstander sta).
CS Retail v1.005, Duron 975, 256MB RAM @ 150 CAS222, GeForce2 MX-400 (60fps)...
Het vreemde is:
* ping 30-100 >
* TIJDENS de lagstoot is de ping ook 30-100 > (volgens net_graph)
* andere spelers zie ik tijdens de stoot wel gewoon rondlopen en me meestal afknallen
* als de lagstoot voorbij is, hoor ik altijd het geluid dat je op de_aztec krijgt als je door het water loopt.
Ligt dit aan de server, mijn internetverbinding of is het iets softwarematigs aan mijn kant?
Het is ongelooflijk irritant, omdat het dikwijls op een slecht moment gebeurt: als ik pal tegenover een tegenstander sta).
CS Retail v1.005, Duron 975, 256MB RAM @ 150 CAS222, GeForce2 MX-400 (60fps)...