Als beginnend part-time programmeur vraag ik me af hoe je het best je ontwikkelde software kunt publiceren. Ik zit te denken aan het shareware principe (demo gratis, volledige versie tegen betaling), maar om zelf de logistiek van internationale betaling voor elkaar te krijgen is vrij lastig. Weet iemand een publishing house waar je je kunt inschrijven met een (aantal) applicatie(s), zodat de verkoop van deze software geregeld wordt (natuurlijk tegen een bepaalde vergoeding).
Systemen vergelijkebaar met PayPal zijn tegenwoordig helaas ook niet meer al te makkelijk, tenminste niet als ontvangende partij. Ook de banner-adds zijn tegenwoordig geen goede mogelijkheid meer ivm. de paranoïa voor spy-ware.
Graag pointers, maar als iemand ervaringen heeft met dergelijke constructies hoor ik het graag.
Systemen vergelijkebaar met PayPal zijn tegenwoordig helaas ook niet meer al te makkelijk, tenminste niet als ontvangende partij. Ook de banner-adds zijn tegenwoordig geen goede mogelijkheid meer ivm. de paranoïa voor spy-ware.
Graag pointers, maar als iemand ervaringen heeft met dergelijke constructies hoor ik het graag.