3D Prophet 4500 1.6.16.55 driver probleem!

Pagina: 1
Acties:

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
Zodra ik deze drivers van hercules installeer (de nieuwste drivers van powervr met gamebug fixes) doet me OPENGL het niet meer! dit zelfde geld met de Videologic VividXS driver! alleen met de powerVR driver werkt me openGL, maar dan heb ik niet die game fixes erbij (ja kan apart dat reg filetje gebruiken van die andere drivers, maar ik wil gewoon die hercules dingen...

heeft iemand hetzelfde probleem? directx (8.2) al opnieuw geinstalleerd, alle oude drivers geunistalleerd, rebooten uiteraard...alles geprobeert...

vroeg me af of er meer mensen zijn met hetzelfde probleem!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Ik draai nog altijd 15.051 (de vorige versie), geen probleem met OpenGL. Als je deze wilt hebben, moet je het even zeggen, dan zet ik ze even op internet voor je :)

Welke versie van WIndows gebruik je? Onder XP werken de 051 drivers hier prima.

• Mister_X
win2k 5.00.2195 :)

hmz nee hoef ze niet te hebben, ik speel wel d3d games ... maar wel bedankt hoor! heb ze nu als de prophet 4800 geinstalleerd, hoop dat ik snel zo'n bios tegenkom!

• Mister_X
weet iemand een programma waarmee je echt al je videokaart drivers helemaal van je pc kan verwijderen!? heb namelijk zo'n idee dat het komt door andere drivers (van andere fabrikanten) waardoor mijn openGL niet werkt.!