De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
waar heb je hem gehaald en voor hoeveel?
verder is het zeker een mooie telefoon
verder is het zeker een mooie telefoon
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
was een actie van www.gsm-shop.nl dan moest je 8 O2 ondernemersabonnementen tegelijk afsluiten, à €2.50 per abo per maand, en dan kon je kiezen uit zo'n beetje alle telefoons die op dit moment uit waren, voor de somma van €0,00 , dus hij was gratis...:D
Verwijderd
Ja, dat wil ik ook wel weten!! Het lijkt mij een supermooie telefoon!!!!
Hmm net iets te laat. Dank je wel!reuzekind schreef op 17 november 2002 @ 17:09:
was een actie van www.gsm-shop.nl dan moest je 8 O2 ondernemersabonnementen tegelijk afsluiten, à €2.50 per abo per maand, en dan kon je kiezen uit zo'n beetje alle telefoons die op dit moment uit waren, voor de somma van €0,00 , dus hij was gratis...:D
en wat doe je nu met 8 abo's?reuzekind schreef op 17 November 2002 @ 17:09:
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Verwijderd
Waarschijnlijk doet ie er niks mee, liggen ze gewoon ergens in de kast en over negen maanden zegt ie ze op.
Hebben HFdude en ik ook gedaan voor de Nokia 8910 en SE t68i (deze twee toestelletjes met 6 abo's in totaal)
Ik doe er idd niks mee, ik gebruik er zelf een, en me moeder heeft er 1 en me vader. Maar Cutebritney's bedoeling was om deze draad te sluiten, dus ik zal stoppen met posten
reuzekind schreef op 17 november 2002 @ 21:12:
Maar Cutebritney's bedoeling was om deze draad te sluiten, dus ik zal stoppen met posten
Jij bent goooeeedd
Maar inderdaad.
Heel mooi dat je ervaringen goed zijn, maar dit topic voegd verder niet veel toe.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()