Je laatste oplossing lijkt mij het beste... ook omdat de ruimte tussen het backplate en wand (denk ik) nogal krap is en de inverters heel sluitniggevoelig zijn.
maargoed FXL
ik ben er vrijwel cker van dat jij dit weer ff fixt
moijn complimnenten voor je window nog.
Succes... en post pix when done
maargoed FXL
Succes... en post pix when done
Verwijderd
ik zou niet weten of het stoort, maar je kan toch gewoon de draden tussen je inverter en je ccfl verlengen met afgeschermd draad?
hmm.. misschien moet ik Rebels eens mailen .. ik heb al op zn site gezien maar daar stond niet duidelijk op hoe ie het gedaan had.
Ik moet trouwens zeggen dat ik onder de indruk blijf van je linker zijpaneel, mooi gedaanFXL schreef op 17 November 2002 @ 16:51:
ik wil in mn rechter zijpaneel (mobo zijde) tekst uitfrezen en dat met 2 CCFL buisjes verlichten. maar bestaat er kans dat de inverters het moederbord storen vanwege de hoge spanningen? de inverters zouden in principe dan naast de voeding moeten, is dit te doen of kan ik beter maar iets van plexi en ledjes fabriceren?
naja, vooruit, het wordt zoiets als dit:

let niet op het dremelen, ik ga proberen het op me werk CNC uit de plaat te frezen (moet nog ff overleggen met baas) de programma's zijn al klaar, dus ik kan gelijk los
let niet op het dremelen, ik ga proberen het op me werk CNC uit de plaat te frezen (moet nog ff overleggen met baas) de programma's zijn al klaar, dus ik kan gelijk los
Man dit is GAAFFXL schreef op 17 November 2002 @ 17:12:
[afbeelding]
ik zal die blauwe tekst met pijltje niet schilderen dat verpest de hele zijkant! zonde verder is het netjesFXL schreef op 17 November 2002 @ 17:12:
[afbeelding]
ennuh denk je nou echt dat de maker zijn idee gaat verklappen
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
O o, de eerste die me nadoet 

slecht lichteffect op de foto

slecht lichteffect op de foto
maaruh, hoe heb je het gedaan dan Rebels? met een CCFL of met ledjes?
Dat ziet er behoorlijk CCFL achtig uit, ledjes meestal meer puntige lichtbron.
Verder: je kan de draadjes van je CCFL richting inverter (jaja, en andersom
) niet zomaar verlengen, dit ivm de grote spanning die over die draadjes staat. Resultaat: je CCFL brand niet goed 
Kan met speciale draad weer wel, ben ff de naam kwijt, maar zullen genoeg experts hier je wel kunnen vertellen
Verder: je kan de draadjes van je CCFL richting inverter (jaja, en andersom
Kan met speciale draad weer wel, ben ff de naam kwijt, maar zullen genoeg experts hier je wel kunnen vertellen
ccfl-utjeFXL schreef op 17 November 2002 @ 18:37:
maaruh, hoe heb je het gedaan dan Rebels? met een CCFL of met ledjes?
Verwijderd
als ik me het topic nog goed herinder, was het zo, je had 1 wit papier achtergeplakt en daar de CCFL bij gedaan
hmm, naja ik kan het altijd eens proberen. mocht mijn bak toch kuren vertonen dan zal ik iets anders moeten verzinnen
Verwijderd
FXL, ben je weer bezig?
[insider] Ik ben trouwens nog steeds voor de laatste ontwerp met die techno cape.[/insider]
Pagina: 1