Toon posts:

[WinXP] Rechten in WindowsXP?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Op mijn vaders computer zit een printer, en normaliter hoor ik via het netwerk te kunnen printen alleen sinds een herinstall op zijn systeem krijg ik deze error als ik bij mijn netwerklokaties op die pc wil komen dan krijg ik deze melding:

\\Computer is niet toeganlijk. U hebt mogelijk niet de juiste machtigingen voor deze netwerkbron. Neem contact met de beheerder van de server op als u wilt weten of u toegansmachtigingen hebt.

Kan het netwerkpad niet vinden.

Wat doe ik hier aan? Hoe moet ik op zijn bak instellen dat ik erop mag?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Waarschijnlijk meer iets voor Network Troubleshooting :).
Heb je al gekeken of de printer gedeeld staat? Misschien erg basic enzo, maar zijn simpele dingen waar je overheen kunt kijken :).

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Guest account aanzetten?

iig move naar NT :)

Verwijderd

Topicstarter
Guest account aan/uit maakt niks uit, netwerk printer deling staat aan...

• The Genie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-01 17:01
Printertje al eens weggegooid en opnieuw toegevoegd op de client? Wat voor OS heeft de client ? Is voor dat OS dan wel de goede driver geinstalleerd?

• iZi
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 14:55

iZi

Leuker kan ik het niet maken..

Ik heb er sinds vandaag ook problemen mee, kan ook via netwerkomgeving de pc in netwerk wel zien maar heb geen toegang.....eergister was alles nog oke en vandaag ineens niet meer.....erg vaag

Guest account staat aan op beide pc's en zelfs zijn er users aangemaakt die op de pc's inloggen en andere pc proberen te benaderen.
Pagina: 1