AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 2GB PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Geforce GT520 1GB
In ieder geval bootvis.exe van Microsoft even (opnieuw) draaien.
eumh blauwe scherm met windows is starting up 
kijk eens bij event viewer wat er allemaal mis gaat, want normaal zo het niet veel langer moeten duren
kijk eens bij event viewer wat er allemaal mis gaat, want normaal zo het niet veel langer moeten duren
ok, hoe kom ik in de eventviewer?
AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 2GB PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Geforce GT520 1GB
Verwijderd
Start -> Run -> eventvwr.exeQharos schreef op 17 November 2002 @ 15:50:
ok, hoe kom ik in de eventviewer?
Maar dit is basiskennis en hoor je eigenlijk te weten als je hier komt
Kwistet ook niet...Verwijderd schreef op 17 november 2002 @ 16:29:
[...]
Start -> Run -> eventvwr.exe
Maar dit is basiskennis en hoor je eigenlijk te weten als je hier komt
Maar nu wel, ziet er handig uit
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Dit heet voor ons Nederlanders dus gewoon het 'Logboek' 
De naam Event Viewer kende ik ook nog niet, Logboek wel
Kwilde net zeggen... Events? Ik zie geen events?redah schreef op 17 November 2002 @ 16:57:
Dit heet voor ons Nederlanders dus gewoon het 'Logboek'
Was bootvis.exe btw niet dat proggie waarmee je kon zien, hoe lang elk 'stapje' van het booten duurt?
nee gewoon trace kiezen en dan optimize system, hij gaat dan echt aan het optimalizeren, kan bijvoorbeeld bij een ongelukkig startende virusscanner een hoop schelen.
in de eventviewer in "application" zijn boel errors met als source LoadPerf en als nummer 3006. de beschrijving is: "Unable to read the performance counter strings of the 013 language ID. The Win32 status returned by the call is the first DWORD in Data section." ik heb geen flauw idee wat dit moet voorstellen, iemand anders wel?
Pagina: 1