ik had een paar mooie programma's op een cd-r staan. Een paar dagen geleden moest ik ff snel een driver overhevelen naar een andere pc, dus ik pakte die cd. Ik had express de cd niet afgesloten, dus ik fik die driver erop. Stop ik um na het fikken in me dvd spelen... en tot mijn verbazing zie ik alleen maar die driver
Ik las daarnet op PcProblemen dat je met het programma WinImage je oude files weer terug kan halen. Maar ik kom er niet uit... ik heb ook al gezocht op het GOT forum maar ik kon er niks over vinden. Kan iemand mij helpen om mijn oude files weer terug te krijgen.
Ik heb de cd btw gebrand met nero, volgens pcproblemen een slechte keuze voor multisessie cd's
Ik hoor het wel, Grtz Sander
Ik las daarnet op PcProblemen dat je met het programma WinImage je oude files weer terug kan halen. Maar ik kom er niet uit... ik heb ook al gezocht op het GOT forum maar ik kon er niks over vinden. Kan iemand mij helpen om mijn oude files weer terug te krijgen.
Ik heb de cd btw gebrand met nero, volgens pcproblemen een slechte keuze voor multisessie cd's
Ik hoor het wel, Grtz Sander