HELP!!! M'n iPaq ging net echt hard tegen de stenen vloer en het display is helemaal gebarsten! Of iig het glas dat ervoor zit. Het scherm doet het wel nog helemaal, alleen er zit een gigantische ster in! Kan ik dit laten repareren of kan ik em net zo goed weg doen?
valschade is nooit garantie
never nimmer nooit
never nimmer nooit
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Als het schermpje nog goed werkt is er toch niks aan de hand?
Ik heb een 3780 (dacht dat dat het type-nummer was) gehad en daar kan ik me nog wel van herinneren dat het glas dat er voor zat niks te maken had met het scherm.
Ik heb een 3780 (dacht dat dat het type-nummer was) gehad en daar kan ik me nog wel van herinneren dat het glas dat er voor zat niks te maken had met het scherm.
Intentionally left blank.
Verwijderd
garantie iig niet, misschien verzekerd?
anders laten repareren, jij zal echt niet de enige zijn die het zo overkomt, ze zullen het wel kunnen repareren dus.
anders laten repareren, jij zal echt niet de enige zijn die het zo overkomt, ze zullen het wel kunnen repareren dus.
Mobiele telefoons hebben hetzelfde probleem toch ?
Check eens zo'n winkel
Check eens zo'n winkel
And now the most interresting part of deze grot
je hebt de keuze. of door compaq laten repareren. Kostte 600 gulden of zo.
Of je koopt een vervangende via internet en plaats het zelf. Kost ook hoop geld.
Of je gaat wat bijschieten en koop een nieuwe.
Anders koop je een tweedehandse. Ik zal er geen geld aan besteden. Weet niet hoe lang je het al hebt...
Of je koopt een vervangende via internet en plaats het zelf. Kost ook hoop geld.
Of je gaat wat bijschieten en koop een nieuwe.
Anders koop je een tweedehandse. Ik zal er geen geld aan besteden. Weet niet hoe lang je het al hebt...
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Beste kans is om ergens op internet een andere 3630 op de kop te tikken zodat je wat onderdeeltjes kunt swappen oid.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1