Toon posts:

Weet iemand een goedkope online shop voor audio ?

Pagina: 1
Acties:
  • 317 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een online shop om goedkoop audio apparatuur aan te schaffen. Ik zoek een Dolby Digital 5.1 amp maar heb geen zin om daar het (veeeeels te hoge) bedrag van gemiddeld 800 pietermannetjes voor neer te tellen... heeft iemand een gezellie u r elletje voor me?

Verwijderd

800 piek is zeer goedkoop voor een receiver voorzien van AC3 decoder...veel goedkoper zul je ze niet vinden. Voorbeeld van een winkel die goed vertegenwoordigd is op 't net is www.stassen.nl
Wil je per sé een lagere prijs kun je maar beter gaan snuffelen op 't 2e hands forum van www.hifi.nl of www.ibazar.com (en de vele andere veilingsites)...

Sux6 met je zoektocht...

Verwijderd

Topicstarter
IK heb al een AC3 decoder op mijn DVD player (standalone), dus die mogen ze eruitslopen...

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:51

Jag

Dat kan je waarschijnlijk het beste een dolby digital ready receiver kopen, da's een vijfkanaals versterker zonder AC3 decoder. Je mist dan alleen wel al dat fancy DSP gedoe (zoals Yamaha bijvoorbeeld heeft).

Jag

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>IK heb al een AC3 decoder op mijn DVD player (standalone), dus die mogen ze eruitslopen...[/quote]dan moet je ook niet zeggen dat je een DD5.1 receiver zoekt :P

Je zoekt dan idd een AC3-ready receiver, met 6 analoge ingangen...prijs zo rond de 5 a 6 honderd piek....

is trouwens niet zo dat je dan per sé die DSP shit moet missen, maar wie wil dat nou...
equalising streeft juist tegen het principe van HiFi in...

Verwijderd

Topicstarter
Ok,ok,ok jongens! Ik heb geen 5.1 nodig, alleen een AC3 ready recievertje....

Maar toch bedankt voor jullie tips!

By the way, Ik heb al twee goede speakers staan thuis (Omni Audio studio monitoren met ferro waterstof gekoelde tweeters enzo..). Ik heb nog een paar andere normale speakertjes liggen. Zou ik die zonder pardon gewoon kunnen gebruiken in een Dolby Digital setup? (Alleen dus een center speaker + subwoofer kopen)

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-12 11:34

psy

Zeker wel, de vraag is alleen hoe het gaat klinken als je een DolbyDigital-film gaat afspelen ivm verschillen in klankleur.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:51

Jag

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Omni Audio studio monitoren[/quote]En het volgende slachtoffer is geboren. Omni audio is oplichtersmerk. Zeker op de straat gekocht?
Dit merk samen met anderen hebben de kranten gehaald omdat ze mensen oplichten. Dwz, ze zeggen bijvoorbeeld dat het professionele speakers zijn, en dan zit er niet eens een wisselfilter in :P. Ik zou ze zo snel mogelijk proberen terug te brengen als dat nog kan.

Jag

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:32
Ik heb 2 grote Omni Audio's
30cm woever etc
Ooit es gekocht bij een kringloopwinkel voor 150 piek.
Voor die 150 piek klinkt het goed hoor!!
Pagina: 1