Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
Wat dacht je van eens te searchen, of gewoon ff kijken of de pagina's hier, vind je wel genoeg dacht ik zo...
Verwijderd
ik denk dat dit topic niet zo heel lang te leven heeft.
dr is genoeg te vinden over te warme xp's, en ook zat topics over goede luchtkoelers, en ook nog wel wat dingen over voltage verlagen van de vcore, maar dat haalt wijnig voor je uit.
dr is genoeg te vinden over te warme xp's, en ook zat topics over goede luchtkoelers, en ook nog wel wat dingen over voltage verlagen van de vcore, maar dat haalt wijnig voor je uit.
Check ook de airflow van je systeemkast.. Scheelt zo een paar graden, anders probeert je CPU Cooler je proc te koelen met lucht van 35+ graden. Dit wordt vaak vergeten; voor de rest gewoon even de Search gebruiken.
www.triathlete.nl
Eerst goede airflow, en als je dan wilt overclocken zou ik een Alpha nemen of een Swiftec
Dit soort topics worden bijna dagelijks gestart. Met een beetje zoekwerk kom je er wel uit.
Verder zijn er genoeg reviews van koelers te vinden. Als je die op gaat zoeken kom je er wel uit..
succes.
Verder zijn er genoeg reviews van koelers te vinden. Als je die op gaat zoeken kom je er wel uit..
succes.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()