Ik blijf er iig vrij nuchter onder....
Nee op dezelfde manier laten zitten maar als je hem er ff afhaald ff duppeltje olie in laten druppen (onderstebovenhouden)
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Ok, dat zal ik straks eens proberen.
Moet ie dan nog een tijdje blijven drogen ofzo? Kheb geen trek in olie op mijn tv kaart
Moet ie dan nog een tijdje blijven drogen ofzo? Kheb geen trek in olie op mijn tv kaart
olie?!?!, jonge hoe voel jij je?!?!
die dinge op un videokaart moeje echt geen olie ingooje hoor, die zijn elektrisch, as je da doet, issie helemaal naar de klote...
die dinge op un videokaart moeje echt geen olie ingooje hoor, die zijn elektrisch, as je da doet, issie helemaal naar de klote...
I see dead pixels...
hahaha, olie??? is zo fout als het maar kan ja! Als een ventilator zoemt, dan betekend dat waarschijnlijk dat ie te veel speling heeft (hij kan dom gezegd "op en neer", terwijl hij alleen maar rond moet kunnen draaien.
Ok, ik was ook nog niet aan de olie begonnen, ik vond het al zo raar
als je toch een nieuwe koopt kijk es bij www.oc-shop hebben ze zo'n leuke Blue Orb voor fl 40,-
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
echt wel...die lagers kunnen dan zonder vevtigheid zitten
kep er een beetje teflon tussengespoten
even laten opdrogen (verdampen dus) en weer op me kt7 gezet...
/offtopic
me north bridge koeler is kut...
kep al om een nieuwe gevraagt bij Abit..m,aarja
kep er een beetje teflon tussengespoten
even laten opdrogen (verdampen dus) en weer op me kt7 gezet...
/offtopic
me north bridge koeler is kut...
kep al om een nieuwe gevraagt bij Abit..m,aarja
Hoezo geen olie?
Ik heb al zoveel ventilators met olie weer stil gekregen (meestal maar voor een paar maanden, maar ja...).
Je moet het wel op de goede plek doen natuurlijk. Onder het stickertje in het gaatje een druppeltje naaimachine-olie... bij sommige grotere ventilators moet je eerst nog effe het rubberen dopje verwijderen...
Ik heb al zoveel ventilators met olie weer stil gekregen (meestal maar voor een paar maanden, maar ja...).
Je moet het wel op de goede plek doen natuurlijk. Onder het stickertje in het gaatje een druppeltje naaimachine-olie... bij sommige grotere ventilators moet je eerst nog effe het rubberen dopje verwijderen...
gelagerde fans = olie jah,
elektrische = je waagt ut nie
kweenie wa dur dan gebeurt, maar tis nie goe...
koop gwoon un nieuwe, koopje bij de elektro-shop
elektrische = je waagt ut nie
kweenie wa dur dan gebeurt, maar tis nie goe...
koop gwoon un nieuwe, koopje bij de elektro-shop
I see dead pixels...
Een woord:
Siliconenolie!
uit zo'n spuitbus met zo'n slangtje eraan...werkt perfect!
Siliconenolie!
uit zo'n spuitbus met zo'n slangtje eraan...werkt perfect!
Pagina: 1