Ik heb een probleem. Ik heb een Sony 32 FX 66 TV met daarop aangesloten een DAV-S500 Home Cinema Set. Ik heb alle kanalen op de TV geinstalleerd, en krijg ze allemaal vrij scherp door. Dus dmv fine tuning etc. Schakel ik nu de DVD speler in, om het TV geluid over deze installatie te laten lopen, dan krijg ik op bepaalde zenders een enorme ruis door. Dat zijn Ned 1, 2, 3, TMF, V8, Net 5, TV1, en TV2.
De andere zenders blijven het echter uitermate goed doen. Dit lijkt me dus niet te liggen aan de kabels of door interferentie van de externe apparatuur. Zou iemand mij kunnen helpen. Ik had deze installatie ook zo neergezet in mijn vorige woonplaats, en daar had ik geen enkel probleem. Zou iemand het weten hoe en wat?
Ik hoop het te horen.
Groeten Bjorn
De andere zenders blijven het echter uitermate goed doen. Dit lijkt me dus niet te liggen aan de kabels of door interferentie van de externe apparatuur. Zou iemand mij kunnen helpen. Ik had deze installatie ook zo neergezet in mijn vorige woonplaats, en daar had ik geen enkel probleem. Zou iemand het weten hoe en wat?
Ik hoop het te horen.
Groeten Bjorn