Toon posts:

[Monopoly 3] Nederlands?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu monopoly 3 alleen ik vind het een vaag spel. Ik kan geen taal instellen terwijl er in de install dir gewoon plaatjes zitten met de Nederlandse namen van het speelbord (Houtstraat Haarlem, Vreeburg Utrecht enz.) Er moet dus een optie zijn waarmee ik een Nederlands speelbord kan krijgen, maar ik heb het spel al helemaal doorgespit en niets gevonden.

Na een hoop gezoek op de site van infogrames blijkt er nog geen update voor uit te zijn. Waar kan ik de taal/bord instellingen veranderen :?:?

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 11:54
Bel de infogrames info lijn (Gamegod) die weet dat vast wel alleen is hij nu vrij.
Roy waarom ben je er niet al we je nodig hebben :)

• Yuri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08-2024
DarkJedi schreef op 17 november 2002 @ 14:22:
Bel de infogrames info lijn (Gamegod) die weet dat vast wel alleen is hij nu vrij.
Roy waarom ben je er niet al we je nodig hebben :)
Ja da's Roy he.... hij is er als je hem niet nodig hebt, en hij is er niet als je em wel nodig hebt..

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

Verwijderd

Topicstarter
Roy, wiesda :)

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-02 08:53
vervang het bord dat je nu hebt met die van de nederlandse :?

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hoe doe je dat bolleh?

Verwijderd

Topicstarter
Ja idd, dat idee heb ik ook al gehad. Ik had die vervangen, maar ik kreeg op het bord alleen de straatnamen van het nederlands, maar dat is gaar, want de naam staat dan in een wit vierkantjes terwijl de kleur van het bord anders is. De taal is gewoon nog steeds engels en de valuta ($) dollars. Dit werkt dus niet goed. Er moet toch iets zijn ?
Pagina: 1