Ik zit hier met een Pentium III 1Ghz met een SB 128. Nu heb ik het volgende probleem. Als ik een spel speel, krijg ik stotterend/dubbel geluid of het geluid valt helemaal weg??? Wat kan dit zijn??
welke os?
welke directx?
nieuwste drivers?
elke game?
kan je geluidskaart fullduplex?
welke directx?
nieuwste drivers?
elke game?
kan je geluidskaart fullduplex?
Ik draai Win ME met direct X 8 of zow...Ben net de nieuwste drivers aan het downloaden...De game is vooral bij Half-Life maar ook bij anderen..zoals Beetle Crazy Cup etc....En hoe zet ik mij geluidskaart op full-duplex in ME???
Verwijderd
..ehm.. kan iemand mij uitleggen wat full-duplex bij een geluidskaart is? .. wist wel dat het bij een netwerk kon ... alvast bedankt
Verwijderd
Full duplex bij een geluidskaart is dat ie kan opnemen en afspelen tegelijker tijd en ook meerdere audiofiles etc tegelijkertijd kan afspelen
Verwijderd
Geen idee zo uit me hoofd, al een paar jaar niet meer met ME gewerkt, is ook beetje pruts besturingssysteem, pak dan win98 ofzo of XP.
Verwijderd
ok bedankt voor de uitleg .. misschien beetje misbruik van het topic, maar hoe verander je het in winxp?
Ik zou het niet weten, maar ik heb vanmiddag ff de nieuwe drivers gedownload en geinstallerd en het probleem is nu over...........
Pagina: 1