Ladot en haar acties :/

Pagina: 1
Acties:

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Topicstarter
Beetje wazige titel, maar ik moet toch ff mijn ei kwijt.

Ik krijg zojuist de volgende email:
Geachte heer/mevrouw,

Dit is een automatisch bericht waarbij wij u op de hoogte stellen dat uw website www.add-ons.nl is opgenomen in de zoekmachine www.zoekeensite.nl.

Zoekeensite.nl is een zoekmachine waarmee snel en gericht gezocht kan worden naar zakelijke websites. Opname van websites in zoekeensite.nl is vrijblijvend en geheel kostenloos.

Om de geregistreerde gegevens van uw website te bekijken, aan te passen of uw opname in zoekeensite te verhinderen klik hier.

Met vriendelijke groet,

Redactie zoekeensite.nl
Waar haalt ladot het lef vandaan om mijn website zomaar op te nemen in een zoekmachine? Ik vind zowiezo dat Ladot op een verkeerde manier haar klanten benaderd. Net zoals dat ik mijn domein daar weg wil halen. Ik stuur ze tot 3 keer toe een email (je kan daar nu per email opzeggen) dat ik wil opzeggen. Ik krijg daarop geen antwoord. Wel durven ze nog 1 jaar van mijn rekening af te schrijven. Dat ze daarna wel reageren is begrijpelijk.

Ik heb het bedrag gestorneerd en verder niets meer van ze vernomen. Ze bekijken het maar met hun ranzige manier van promotie.

Jullie mening over de acties van ladot?

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Verwijderd

Kutbedrijf..

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Ik had vannochtend ook zo'n mailje in m'n mailbox. :/
M'n mening over LaDot is niet zo positief. Ik krijg 2 jaar na het opzeggen van m'n domein nog steeds rekeningen. Deze hoef ik dan niet te betalen, maar laatst schrok ik wel een beetje. Kreeg een rekening omdat ik 1000 mb schijfruimte in gebruik had! Heb dat domein nooit gebruikt en 2 jaar geleden opgezegd, het waren waarschijnlijk alleen logfiles dus....

Prutsers daar...

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 07:59

chem

Reist de wereld rond

je site doet het niet :X

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Waar haalt ladot het lef vandaan om mijn website zomaar op te nemen in een zoekmachine?
Hoezeer ik ook een hekel heb aan Ladot: dat vind ik een tikje overdreven. Ik neem tenminste niet aan dat je vindt dat Google, Av en Hotbot ook toestemming moeten hebben?
Zolang jouw site open en bloot bereikbaar is kan die geindexeerd worden. Ben je daar niet van gediend, dan hoop ik dat ook Ladot zich houdt aan de robots.txt die je ongetwijfeld in de root van je site hebt staan.

Verder is je mening over Ladot helemaal de mijne: wat een achterlijk, spammers tolererend bedrijf is dat zeg.

Zoef

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:12
ik heb ook een domein maar niet bij ladot

en die is ook in die zoekmachine opgenomen...

dus het ligt echt niet aan ladot dat je in hun zoekmachine staat. ;)

• Zipsop
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik heb net ook een mailtje gehad van die lui maar ik zit niet bij ladot maar bij hostnet .

Verwijderd

Ik probeer net ff te kijken op die www.zoekeensite.nl, maar die site werkt niet bij mij op het moment :)
Werkt wel maar supersloom geloof ik.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wel een achterlijke manier van spammen, van die zoekeensite.nl.
Erg leuk dat de site is geindexeert, maar waarom nou een mailtje? Zo kan dat wel bij elke zoekmachine, zit zo je mailbox vol.

En dan blijkt hun spam succesvol te zijn.. trekt de server het niet |:(

🌞🍃

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-07 16:55

jep

Www.root-server.nl van mij was er ook in opgenomen. Zelf geregistreerd en absoluut geen idee hoe ze die ooit hebben kunnen vinden. Vaaag.

Verwijderd

Dat heeft helemaal niets met Ladot te maken, maar met Abfab. Lees dit maar even:

Abfab is weer lekker op dreef

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:58

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

dat mailtje heb ik vanmorgen ook gebounced ja...

Wise enough to play the fool

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-08 11:08

MeNTaL_TO

The future is not set

Hoe kom je er weer vanaf eigenlijk?
Helaas ook dat mailtje gekregen en geen zin om op ab.fab's lijsten te staan.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• jep

jep

Alles uit hun ranges doorpiepen naar juliette@abfab.nl 8).

Verwijderd

Ja, zojuist ook 2 van die mailtjes.

Geen enkele relatie met Ladot...

Waar staat dit op :?

• jep

jep

Ze verzenden 't vanaf ladot geloof ik, da's alles.

Verwijderd

jep schreef op 17 november 2002 @ 17:00:
Ze verzenden 't vanaf ladot geloof ik, da's alles.
Nee, het komt vanaf de Amerikaanse Abfab cloon messagereach.com. :)

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 09:11

_WgV_

It's a magical world!

Hmz, wij hebben bij de korfbal ook een website (waar ik webmaster van ben) ook een domein bij ladot (voor de nieuwsgierigen www.kvhuizen.nl) ik heb tot nu nog niet zoveel slechts gemerkt behalve dan dat mailadres wat je erbij krijgt vet gaar is! :|

#StopBurningStuff

Verwijderd

Bah, wat haat ik dit bedrijf. Eerst 7,50 euro per maand en bij de 2de rekening was het meteen 11,90 geworden. En het was al gelukkig opgezegt. Maar toch hadden ze het geld er nog afgestort!

Effe naar de bank geweest en nu staat dat bedrag er weer op :)

Verwijderd

dat mailtje heb ik ook gekregen

• Pazzi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-07 11:37

Pazzi

Koffiemokken en bierglazen

Heb 2 jaar geleden ook een site gehad bij Ladot. Binnen 3 maanden opgezegd vanwege waardeloze service. Ik had mijn wachtwoord veranderd voor server-toegang. Wilde ik me aanmelden: ongeldig wachtwoord.

Na meerdere malen bellen met die gasten bleek dat ze heel vrolijk het wachtwoord weer hadden veranderd naar hun standaard wachtwoord. Op de vraag waarom heb ik nog steeds geen antwoord gehad. Net zomin als een reactie op de emails en de brieven die ik heb verstuurd om op te zeggen...

Betaal gelukkig geen rekeningen meer, maar ze hebben het bij Ladot niet uitgevonden...

"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham

Verwijderd

Hier heeft ladot niets mee te maken hoor, ik heb het ook voor wat domeinen gekregen, maar allemaal op eigen servers.

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 11:42
Ik heb die privacy-statement eens doorgelezen (van zoekeensite), als je daarmee akkord gaat mogen ze je dus aanbiedingen van derden sturen. Lijkt me meer een soort cover-up om toch legaal spam te gaan sturen.

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Topicstarter
Pazzi schreef op 17 November 2002 @ 19:33:
Heb 2 jaar geleden ook een site gehad bij Ladot. Binnen 3 maanden opgezegd vanwege waardeloze service. Ik had mijn wachtwoord veranderd voor server-toegang. Wilde ik me aanmelden: ongeldig wachtwoord.

Na meerdere malen bellen met die gasten bleek dat ze heel vrolijk het wachtwoord weer hadden veranderd naar hun standaard wachtwoord. Op de vraag waarom heb ik nog steeds geen antwoord gehad. Net zomin als een reactie op de emails en de brieven die ik heb verstuurd om op te zeggen...

Betaal gelukkig geen rekeningen meer, maar ze hebben het bij Ladot niet uitgevonden...
Ik betaal ook niet, en ze hebben nog niets laten horen. Dus zolang mijn domein gratis is vind ik alles prima.

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
idd, ik heb ook een domein en kreeg het mailtje ook, en ik zit niet bij ladot.

enne: http://www.zoekeensite.nl/ doet niet echt hier :|

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Topicstarter
Of het nou ladot is of niet. er is geen hond die mijn domein kent. ik gebruik em amper.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:58

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

hmmzz.. dat abfab en ladot>
code:
1
2
3
4
5
6
7
================================================
=== VisualRoute report on 17-nov-02 21:59:22 ===
================================================

Real-time rapport voor www.zoekeensite.nl [217.22.65.20] (50% done)

Analyse: Connecties naar HTTP port 80 op host  'www.zoekeensite.nl' [abfab.ladot.com]  blablabla

abfab.ladot.com??

abfab en zoekeensite draaien iig op dezelfde server van ladot.

Wise enough to play the fool

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:03

Rhapsody

In Metal We Trust

Ik heb het meeltje ook gekregen maar ja ik ben wel begonnen bij Ladot, maar als snel zoiets van nou hier moet ik weg. Erg slechte service, en vooral het aanbod is ontzettend mager.

Zoekeenssite.nl doet het wel maar is wel ontzettend sloom

🇪🇺 pro Europa!

Verwijderd

Heineken schreef op 17 November 2002 @ 13:53:
Ik had vannochtend ook zo'n mailje in m'n mailbox. :/
M'n mening over LaDot is niet zo positief. Ik krijg 2 jaar na het opzeggen van m'n domein nog steeds rekeningen. Deze hoef ik dan niet te betalen, maar laatst schrok ik wel een beetje. Kreeg een rekening omdat ik 1000 mb schijfruimte in gebruik had! Heb dat domein nooit gebruikt en 2 jaar geleden opgezegd, het waren waarschijnlijk alleen logfiles dus....

Prutsers daar...
same problem here...
en verhuizen zal wel geen optie zijn, want dan willen ze alsnog geld zien natuurlijk |:(

Verwijderd

Hmzz hier doet hij het wel....ik dacht ff iets zoeken. Krijg ik dit :

Uw trefwoord heeft geresulteerd in 1 bedrijven die met een website of e-mail adres vertegenwoordigd zijn op het Internet. Type hieronder uw gegevens in, zodat wij u de zoekresultaten (met een maximum van 25 stuks) direct naar uw Email adres kunnen mailen. Met het mailen van de resultaten wordt voorkomen dat internetadres gegevens van deze website worden misbruikt, bijvoorbeeld door "spammers".

hehe...het moet nu niet erger worden. De zoekresultaten laten mailen naar mijn mailbox ?

Yeaah right :?

Lang leve de SPAM !

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

Hoe haal je je domein weg bij ladot:

Ladot - Freehosting domeinnaam overnemen

Ff mijn posts daarin lezen (en de bijbehorende reacties..

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Verwijderd

ladot....ja heb er spijt van dat ik dit gekozen heb :r

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:52
Neej je mot google hebben,,,draai je een eigen server thuis een paar weken en dan zoek je op je op wat keywords kom je op je eigen site uit :P
Pagina: 1