Beetje wazige titel, maar ik moet toch ff mijn ei kwijt.
Ik krijg zojuist de volgende email:
Ik heb het bedrag gestorneerd en verder niets meer van ze vernomen. Ze bekijken het maar met hun ranzige manier van promotie.
Jullie mening over de acties van ladot?
Ik krijg zojuist de volgende email:
Waar haalt ladot het lef vandaan om mijn website zomaar op te nemen in een zoekmachine? Ik vind zowiezo dat Ladot op een verkeerde manier haar klanten benaderd. Net zoals dat ik mijn domein daar weg wil halen. Ik stuur ze tot 3 keer toe een email (je kan daar nu per email opzeggen) dat ik wil opzeggen. Ik krijg daarop geen antwoord. Wel durven ze nog 1 jaar van mijn rekening af te schrijven. Dat ze daarna wel reageren is begrijpelijk.Geachte heer/mevrouw,
Dit is een automatisch bericht waarbij wij u op de hoogte stellen dat uw website www.add-ons.nl is opgenomen in de zoekmachine www.zoekeensite.nl.
Zoekeensite.nl is een zoekmachine waarmee snel en gericht gezocht kan worden naar zakelijke websites. Opname van websites in zoekeensite.nl is vrijblijvend en geheel kostenloos.
Om de geregistreerde gegevens van uw website te bekijken, aan te passen of uw opname in zoekeensite te verhinderen klik hier.
Met vriendelijke groet,
Redactie zoekeensite.nl
Ik heb het bedrag gestorneerd en verder niets meer van ze vernomen. Ze bekijken het maar met hun ranzige manier van promotie.
Jullie mening over de acties van ladot?
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.