Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[lcd] Intern oplossen?

Pagina: 1
Acties:

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:54
Watik tot nu toe nog gelezen heb van lcd's is dat je ze po de printerpoort moet aansluiten. Nu is dat niet zo'n grote ramp maar dan moet je dus een kabel van binnen naar buiten laten gaan en dat ziet natuurlijk nooit echt heel mooi uit. Is het mogelijk om dat intern op te lossen?

Strava | AP | IP | AW

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 22:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Vroeger (AT Layout) zat de printerpoort op een bracket. Toen kon het. Maar nu MOET je extern gaan.

Verwijderd

Hoeft niet , dan moet je hem op het moederbord solderen, maar ja dan kun je hem verder niet gebruiken.

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
dustplate weg kabeltje erdoor, en naar boven :) geen prob lijkt mij, en veel zie je dr niet van

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 18:29

Kr3Kr

Melpomene

sebastius schreef op 17 november 2002 @ 12:43:
Vroeger (AT Layout) zat de printerpoort op een bracket. Toen kon het. Maar nu MOET je extern gaan.
of gewoon een gaatje in de achterkant, en daar de connector door.
of natuurlijk met je mobo gaan fokken :D

Gregor van Egdom Krekr

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 23:12

SchizoDuckie

Kwaak

of je regelt een extra printerpoortje op een pci of isa kaartje :)

Stop uploading passwords to Github!

Verwijderd

Wat ik ga doen is dit:

Ik haal voor m'n cube een extra I/O kaartje (1xserial + 1xparallel), daar soldeer ik de connectors af en daar komen een paar rijtjes van die single row connectors op... daarna maak ik aan m'n lcd een stekker die ik daar gewoon op kan prikken... is ook makkelijk los te halen voor onderhoud/reparatie/upgrades/etc... Op deze manier hoef je ook je MoBo niet te verneuken...
Pagina: 1