Om het eeuwig durende gezeur over verschillende aansluitschema's voor te zijn stel ik voor om nu al een aansluitschema te kiezen ipv later als de eerste GoT software beschikbaar komt.
Henri heeft een tijd geleden al een schema voor de CrystalFontz CFAG12864B module gemaakt en voor dat model loopt nu ook een IA.

CFAG12864B-TMI-V versie:

Ik wil dus voorstellen om deze manier van aansluiten te gebruiken, zodat wij, de programmeurs, allemaal op 1 lijn zitten. Zodoende hoort de volgende software met dit schema te werken;
- LCDinfo en aanverwante software van skippari.net
- LiQuiD-MP3 en aanverwante brouwsels
- PowerLCD ?
- LCD Studio ?
- enz
Het is een voorstel, dus ik hoor graag jullie mening hierover, en met name die van de andere programmeurs.
Henri heeft een tijd geleden al een schema voor de CrystalFontz CFAG12864B module gemaakt en voor dat model loopt nu ook een IA.

CFAG12864B-TMI-V versie:

Ik wil dus voorstellen om deze manier van aansluiten te gebruiken, zodat wij, de programmeurs, allemaal op 1 lijn zitten. Zodoende hoort de volgende software met dit schema te werken;
- LCDinfo en aanverwante software van skippari.net
- LiQuiD-MP3 en aanverwante brouwsels
- PowerLCD ?
- LCD Studio ?
- enz
Het is een voorstel, dus ik hoor graag jullie mening hierover, en met name die van de andere programmeurs.