onze medetweakers moeten eerst lezen, dan modden!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bogaards
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Bij deze wil ik even mijn gal spuwen over de modder's van mijn post op het "NV30 heeft DDRII"
topic: http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=644455

Sommige mensen kunnen blijkbaar echt niet lezen. Deze reactie heb ik om 15.00uur gegeven, een halfuurtje na posting van het topic. Op dat moment stonden er nog maar een stuk of 8 reacties die geen van allen mijn info gaven.
(punt 1: de bandbreedte van de Radeon 9700 zodat mensen de NV30 beter konden vergelijken en punt 2: de vreemde logica van Nividia dat hun LMA III techniek 275% meer winst oplevert tov. LMA II)

Na een paar uur stond het hele topic vol met post die exact dezelfde info geven als ik al veel eerder had gegeven. Het is dan ook zeer zeker geen "overbodige" info, als mensen beter op de tijd van postings zouden letten hadden ze gezien dat ik juist de eerste poster was die dit onderwerp aansneed. Tja, het leven van een trendsetter is zwaar...

Hopelijk zullen mijn medetweakers voortaan beter opletten, ik probeer juist zoveel mogelijk zinnige info te geven en beschouw het als een prestatie dat ik ondanks een relatief gering aantal totaal posts toch een flink karma heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

You came to the right place my friend. :)

* KeX gaat eens in het draadje waar je gepost hebt lezen en je post omhoogschroeven indien noodzakelijk ende toepasbaar.

_/edit\_

Draad needs more modpower. Er staan bijna geen reacties boven de 1. Bijna alles is -1 0 en 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bogaards
  • Niet online
Het modniveau was inderdaad bedroevend laag van dit topic... In ieder geval mijn hartelijke dank voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:11
Het is daar in de moderaties echt fout gegaan. De meeste reacties in die draad staan zelfs nog op first post :{ Dalijk toch eens ff hard aan gaan werken >:)

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 23:08
Felicia schreef op 17 november 2002 @ 13:12:
Het is daar in de moderaties echt fout gegaan. De meeste reacties in die draad staan zelfs nog op first post :{ Dalijk toch eens ff hard aan gaan werken >:)
Grom, idd, één of andere oetl*l heeft daar met first-posts zitten strooien. Kijken of er nog wat van te maken valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

ook even door heen gewandeld en zit er sterk aan te denken om een query te laten runnen op die Firstposts moderaties

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
Dat zou een idee zijn, maar gooit dat de moderaties niet in de war die na de -1 first-post zijn gegeven? Dan komt 't draadje weer te hoog te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Neuh de query geeft alleen maar een overzicht wie de -1FP's gegeven heeft. zodat we eventueel de persoon er op aanspreken kunnen.

Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

GiLeX schreef op 17 November 2002 @ 13:51:
Neuh de query geeft alleen maar een overzicht wie de -1FP's gegeven heeft. zodat we eventueel de persoon er op aanspreken kunnen.
Kan je dat dan ook ff voor -1 overbodig kunnen doen?

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook eens flink de schaaf gehanteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
GiLeX schreef op 17 November 2002 @ 13:32:
ook even door heen gewandeld en zit er sterk aan te denken om een query te laten runnen op die Firstposts moderaties
Heb je dat nog gedaan GiLeX? Ik krijg sterk 't vermoeden dat 't niet bij dit ene draadje is gebleven. Zie o.a. Waarom staat bijna alles hier op -1 :?

Verder zie ik zelf ook nog in andere topics veel misplaatste -1 first-posts en ook vreemde -1 overbodigs. Ik denk dat hier iemand even aangepakt moet worden. Dit is aan'modderen' met de kraan open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

helaas nog niet geen van de DB admins heb ik gezien vandaag :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets
  • Laatst online: 06-10 09:15

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Is er nog modforce nodig :) Ik heb nog wel een aantal puntjes liggen om dingen omhoog te gooien :)

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

inmiddels een UserID gekregen deze kan waarschijnlijk morgen een emailtje verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets
  • Laatst online: 06-10 09:15

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Effe de hele draad gelezen en een hoop modwerk verricht. :)

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

GiLeX schreef op 18 november 2002 @ 01:06:
inmiddels een UserID gekregen deze kan waarschijnlijk morgen een emailtje verwachten
Goed werk. Als ze uit de anonimiteit gevist worden en merken dat ze niet zo maar kunnen klooien met modpunten dan leren ze het wel af, hoop ik. Er staat de laatste tij veel consequent laag met rare tags, maar deze draad sloeg echt alles.

Thnx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

Jongens/Dames mij excusses het bleek van m'n computer afkomstig te zijn. Zodra mijn broer thuis is zal er 2 dingen gebeuren.
1. Trap onder zijn reet (schoenmaat 44) voor het verzieken van de moderatie.
2. Verbod om nog langer achter mijn computer te zitten.

Ik kan geloof ik niets meer doen aan de moderaties die me broer heeft gedaan. Mijn excusses aan de mensen die hier last van hebben gehad.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

we_are_borg schreef op 18 november 2002 @ 09:34:
Jongens/Dames mij excusses het bleek van m'n computer afkomstig te zijn.
Hoe weet jij dan dat de moderaties vanaf jouw pc zijn gekomen, heb jij dat mailtje gehad dan?

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Ik heb i.d.d. een mailtje gehad van Wouter

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07

botoo

💀 too old to die young

Bedankt voor je reactie we_are_borg.
Vervelend genoeg komt misbruik van de pc van een ander (met de daarbijbehorende inlog mogelijkheden) vaker voor.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Ik vind het gebruik van me PC niet zo erg alleen ze moeten zich wel gedragen. Ik heb ook weleens inlog gegevens gegeven aan iemand die internet wilde proberen (toen waren er nog geen gratis providers), met die gegevens kon hij volledig internet gebruiken. Maar hij heeft het niet misbruikt. Tegen woordig hoef je zoiets niet meer te doen.

Pagina: 1