[Mandr9] USB muis bij installatie niet gevonden ineens

Pagina: 1
Acties:

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Topicstarter
Ik heb Mandrake al eerder geïnstalleerd zonder problemen en nu ineens bij de install als ik met ALT F3 kijk zie ik voorbijflitsen dat ie iets niet kan vinden, daarna gaat ie de USB proben, gaat de ledjes onder mijn logitech dual optical uit en werkt de muis niet. Onder windows werkt de muis wel gewoon.

Hoe krijg ik dit weer werkende :? Ik heb het eerder gedraait, het enige verschil tussen nu en de vorige keer is een kleine bios update en ben van een TB 1,4 naar een XP2200+ gegaan.

Help :'(

PS> Vorige install had ik ook dat als ik uitlogde en weer inlogde dat de muis ook niet meer werkte tot na een reboot, maar hij zou toch gewoon moeten werken :?

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
gewoon doorgaan met installeren, en daarna je /etc/X11/XF86Config-4 handmatig editten...

maar je hebt dus een ps/2 muis.. :?

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Topicstarter
veldmuis schreef op 17 november 2002 @ 12:04:
gewoon doorgaan met installeren, en daarna je /etc/X11/XF86Config-4 handmatig editten...

maar je hebt dus een ps/2 muis.. :?
USB...
Hij zit ook op de USB poort, ik heb wel een verloopje voor PS/2 maar dan gaat de resolutie van de muis omlaag en dat wil ik niet.

De vorige keer werkte het wel, dus zou ie nu toch ook moeten werken :?

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Kijk 's of er nog een nieuwere bios update is. Lijkt me eerder dat je hele USB gebeuren uitgaat ipv alleen de muis.

Ik heb t zelfde gehad met een brakke beta bios. :o

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:45

Phydomir

Dennis

zet in je bios es aan dat je usb muis altijd aangaat, ook tijdens bios en bv dos..

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Dat doet ie al anders zou hij niet uitgaan tijdens het booten ;)
Pagina: 1