Toon posts:

ondertiteling wel op pc maar niet op tv

Pagina: 1
Acties:
  • 945 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een film af wil spelen via de pc naar de tv dan krijg ik op de pc wel ondertiteling te zien maar niet op de TV.

Ik gebruik hiervoor de BS player deze zet namelijk de titel in de film in plaats van eronder, zoals de Dflad player.

Ik heb een geforce 4 MX 460 videokaart en wil het afspelen op een breedbeeld TV.
Meerdere instellingen van de player en TV helpt niet.

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:47

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Met BS player kan je zelf de positie van de ondertiteling bepalen, vreemd......

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-01 13:43
Probeer eens bij "preferences" >> "Subtitles" en dan "draw subtitles to overlay surfaces"

specs

Verwijderd

Topicstarter
Overlay surfaces staat niet in het menu??
Ik kan wel de kleuren en achtergrond kleur instellen van de ondertiteling, dit kan ik ook zien op de pc, maar op de tv komt geen ondertiteling.

De ondertiteling staat op de juiste plaats onderaan IN beeld.

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-03 10:19

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

probeer de divxg400 plugin eens, die zet je ondertitels wel op je overlay, en dan komt ie ook op tv

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
twopack schreef op 17 november 2002 @ 13:26:
Probeer eens bij "preferences" >> "Subtitles" en dan "draw subtitles to overlay surfaces"
Dit is idd wat je moet doen, en als je de laatste versie van BSPlayer hebt moet je maar gewoon even goed zoeken tot je deze optie gevonden hebt!

Verwijderd

Topicstarter
Laatste versie 0.85 er gezet maar zonder resultaat????

Wel ondertitel op PC maar niet op TV.
divxg400 geinstaleerd maar ook niks.

Verwijderd

nimo codec pack installeren, die installert ook een subtitle mixer

• AmRuLeZ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07-2025
zet je TV als primairy display, en je monitor als secundairy... Dit zal het probleem oplossen... ( heb je alleen even geen subs op je Monitor)

• CyberJack
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-02 09:13
is een probleem van bsplayer.... heb ik zelf ook gehad..... en nu gebruik in gewoon de oude media player met de divxg400 plugin.... en weg problemen.

https://bottenberg.dev

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb tv als primairy display en het gaat goed ik heb nu ondertiteling op tv. maar dan niet meer op de pc, ik weet nu hoe ik het moet instellen.

thnx.
Pagina: 1