Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Verwijderd
ik zou zeggen probeer het maakt altijd wel verschil maar of het genoeg is weet ik niet wat je wel kan doen is als er gewoon een 50x50 koelblokje op zit zonder van dan kun je er gewoon een 50x50 chipset cooler er op schroeven ( aleen de fan he )
Verwijderd
Zit er een FAN op die videokaart? En werkt hij ook goed?
Probeer het anders ff met zo'n huiskamer waaier ernaast, kijk of hij dan wel boot.
Probeer het anders ff met zo'n huiskamer waaier ernaast, kijk of hij dan wel boot.
Als je videokaart bij het opstarten al problemen geeft, dan is er iets ernstigers aan de hand dan gewoon slechte koeling. Bij het booten al blauwe strepen duidt op een geheugenprobleem en/of een core probleem.
Als die GF2MX400 nog binnen de garantie valt zou ik er mee teruggaan. Een GF2MX400 is tenslotte ontworpen om zonder actieve koeling te kunnen werken, zolang je niet overklokt.
( Op het moment dat het slechts de koeling is, dan moet zo'n videokaart nog gewoon zonder problemen kunnen booten tot in windows. Het is 3D versnelling dat flink veel warmte produceert. Dan zou je pas crashes moeten krijgen wanneer je 3D games speelt, waarbij er nog wel even gespeeld kan worden voordat oververhitting plaatsvindt. )
Als die GF2MX400 nog binnen de garantie valt zou ik er mee teruggaan. Een GF2MX400 is tenslotte ontworpen om zonder actieve koeling te kunnen werken, zolang je niet overklokt.
( Op het moment dat het slechts de koeling is, dan moet zo'n videokaart nog gewoon zonder problemen kunnen booten tot in windows. Het is 3D versnelling dat flink veel warmte produceert. Dan zou je pas crashes moeten krijgen wanneer je 3D games speelt, waarbij er nog wel even gespeeld kan worden voordat oververhitting plaatsvindt. )
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Verwijderd
Je zou kunnen proberen om de kaart eerst te underclocken en dan te kijken of het ook echt de warmte is.
Wat dacht je van gewoon proberen? Het is vanaf hier natuurlijk niet te bepalen of het gaat helpen, maar je kan het natuurlijk gewoon proberen, en als het niet helpt kan je die kaart eens in een ander systeem testen, om te kijken of het niet aan de kaart zelf ligt.
Iig is het een kwestie van zelf uitproberen, dus doe dat de volgende keer voordat je een topic opent
Iig is het een kwestie van zelf uitproberen, dus doe dat de volgende keer voordat je een topic opent
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()