Ik kan voor 80 euro een dreamcast krijgen bij een 2dehandswinkel (die controleert en maakt spullen zoals tv's radio's enzo die verkoopt hij dan weer) De dreamcast werkt perfect en zit in doos met een controller en een spel naar keuze die ze daar hebben. Is het nog verstandig om er nu een te kopen? Er worden geen spellen meer gemaakt weet ik maar er zijn toch wel veel goeie titels??? Ombouwen van zo'n dreamcast kan dat ook met een bootdisk? Ik had ergens iets gelezen over een Utopia bootdisk maar daar begreep ik niets van duzzzz kunnen jullie mij hier over informatie geven?
Verwijderd
Ik denk niet dat je er nog veel plezier van gaat hebben, hij is alweer redelijk oud, komen geen nieuwe spellen meer uit en spellen zijn moeilijk illegaal te krijgen waardoor je altijd voor euro's moet uitgeven aan zo'n spel.
Verwijderd
Die spellen zijn niet zo duur meer ik zag niet zo heel lang geleden bij V&D in utrecht spellen voor dreamcast voor een prikkie liggen.
kopen die hap, is echt nog steeds de moeite waard.
Oke, er komen misschien geen spellen meer voor uit maar er zijn genoeg toptitels die nog heel lang leuk blijven.
Die bootdisk heb je niet nodig, de meeste spellen (tot nu toe alle bij mij) doen het perfect zonder bootdisk.
Oke, er komen misschien geen spellen meer voor uit maar er zijn genoeg toptitels die nog heel lang leuk blijven.
Die bootdisk heb je niet nodig, de meeste spellen (tot nu toe alle bij mij) doen het perfect zonder bootdisk.
39
Klopt. Je hebt voor sommige spellen (de eerste generatie) alleen een boot disc nodig. En je kan ermee emuleren:Verwijderd schreef op 17 november 2002 @ 11:44:
Dus die backups speel je zonder ombouw??? Ik kan wel aan spellen komen (backups)
www.dcemulation.com
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
ja dat kanVerwijderd schreef op 17 november 2002 @ 11:44:
Dus die backups speel je zonder ombouw??? Ik kan wel aan spellen komen (backups)
De graphics zijn van de DC nog steeds erg mooi.
39
Heeft iemand misschien een nederlandse site met info over online spelen enzo....ben zelf wel aan het zoeken maar misschien heeft iemand een goeie site??? Wat zijn de echt topspellen? Zou je er misschien een screenshot bij willen posten???
Waar ga je je dreamcast voor gebruiken? Ga je hem echt alleen voor eigen gebruik gebruiken? Of ga je wat vrienden uitnodigen en dan met z'n vieren ff leuk deathmatchen? Als je hem alleen voor je zelf gaat gebruiken had ik het niet gedaan, maar met zijn vieren is de dreamcast nog steeds de beste console imho.
Verwijderd
Sicher, ken je het spel samba de amigo?
Gisteravond nog in een lichtelijk aangeschoten staat gespeeld, je lacht je echt helemaal ziek ;-)
Gisteravond nog in een lichtelijk aangeschoten staat gespeeld, je lacht je echt helemaal ziek ;-)
Ik ga hem voor eigen gebruik gebruiken maar ik ga ook met vrienden spelen dat vind ik juist vet aan een console.
Nee da's toch echt Soul CaliburVerwijderd schreef op 17 November 2002 @ 12:26:
www.segaforum.nl
Enne zoek eens naar Dead or Alive 2, dat is echt way far de vetste dc titel.
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Media Markt (Rotterdam) heeft ook bergen nieuwe dreamcasts liggen en bergen spellen voor prikkies 
ik vind 80 euro nog best veel voor een 2ehands namelijk...
ik vind 80 euro nog best veel voor een 2ehands namelijk...
Verwijderd
dan zou ik beter die 80 euro in je zak stoppen, en wachten tot de x-box op gang isApocrypha schreef op 17 November 2002 @ 12:29:
Waar ga je je dreamcast voor gebruiken? Ga je hem echt alleen voor eigen gebruik gebruiken? Of ga je wat vrienden uitnodigen en dan met z'n vieren ff leuk deathmatchen? Als je hem alleen voor je zelf gaat gebruiken had ik het niet gedaan, maar met zijn vieren is de dreamcast nog steeds de beste console imho.
Kan je ook import spellen spelen zonder ombouwen/bootdisk??? Hoe werkt dat internetten eigenlijk opdat ding??? Ik zag bij de psxshop een lanmodem voor de dreamcast dus ik kan wel via de kabel.
Pagina: 1